Jump to content

köpa mustan -03a för 116000:- bra affär??


Tob

Recommended Posts

min syster ska flytta hem från staterna och undrar om jag vill köpa hennes musse cab för 116000:- på plats i sverige. nån som har åsikt om det är en bra affär, eller om den är låttsåld efter ett år eller liknande saker. glad för svar.

Tobbe...kanske blivande mustang ägare ;)

Link to comment
Share on other sites

tänkte om nån kan ge mej mer råd osv. tycker själv att det är ett kap men undrar om mån mer tycker som jag.2003 Ford Mustang Conv

Engine: 3.8l V6

- Black Exterior and Interior (Leather)

- 19000 miles

- Automatic Transmission

Features:

- Leather Interior

- A/C

- Airbags Driver and Passenger

- 6 CD changer

- Cruise control

- Power seat

- Power locks & windows

- Rear spoiler

- Alarm

- ABS

Link to comment
Share on other sites

tänkte om nån kan ge mej mer råd osv. tycker själv att det är ett kap men undrar om mån mer tycker som jag.2003 Ford Mustang Conv

Engine: 3.8l V6

- Black Exterior and Interior (Leather)

- 19000 miles

- Automatic Transmission

Features:

- Leather Interior

- A/C

- Airbags Driver and Passenger

- 6 CD changer

- Cruise control

- Power seat

- Power locks & windows

- Rear spoiler

- Alarm

- ABS

Bara att köpa...om du nu nöjer dig med en V6:a...

Link to comment
Share on other sites

Jag har sökt på nätet sen i November efter en Mustang Cab, årsmodell 2000 eller nyare, så jag har sett ett par hundra bilar under vintern.

Det jag kan säga är att du hittar inte 2000-talare under 100 papp. Nu pratar jag om GT-n. 2003 ligger närmare 200.000.

En 2003 cab med 6:a som har gått ett par tusen mil har du hemma ifrån staterna för cirkus 150.000, +- 10.000.

Som det var sagt innan, klarar man sig utan V8:an och ljudet ifrån den så ska du defenitivt köpa bilen. Det är fortfarande en bra bil.

Kan dock vara svårt och sälja en sexa.

Link to comment
Share on other sites

Håller med föregående talare, skall du behålla bilen och nöjer dig med en 6:a så är det bara att ta hem den. Tänker du bara ta hem den för att tjäna pengar så skall du nog fundera om. Ser personligen ingen som helst anledning till att köpa en V6 istället för en V8 när det gäller entusiastbilar. Och det verkar som många andra resonerar på liknande sätt. Dessutom kommer det in en hel del (nåja, allt är relativt) nyare Mustanger till Sverige nu i och med den låga dollarn.

Link to comment
Share on other sites

ahh.. tackar för alla inlägg. ja jag har juh tänkt att ha bilen ett tag men säljer jag den om ett år så borde jag väl kunna få tillbax pengarna jag lagt ut iallafall. för det måste väl finnas fler som kan tänka sej en v6 mustang för sådär 116000:-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...