Mustangmike 1 Februari Report 1 Februari Tycker GT3an är riktigt läcker, kul att dom satsar https://fordauthority.com/2024/01/ford-mustang-gt3-already-performing-well-in-practice/ Citera
RRS550 1 Februari Report 1 Februari (redigerad) Det var inga roliga priser.... GT börjar på 665 900kr DH börjar ifrån 795 900kr Med tanke på att M1 med FJG såldes för runt 600 nya i sep-okt så tror jag inte det är många DH(eller GT för den delen) som kommer att säljas i Sverige , inte till dem här priserna i alla fall Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers 1 Februari Report 1 Februari (redigerad) Nej jag ställde in mitt besök i Halmstad i helgen, priserna gör det omöjligt att byta tyvärr. Det är faktiskt fler hästkrafter i 2018-2022 än denna och dem är även lättare så att betala över 300000:- mellan till ngt som är långsammare är inte så lockande. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Corvette 2 Februari Author Report 2 Februari Nu kan ni bygga den nya Mustangen, från 750000:- till 850000:- blev det när man satt och byggde ihop bilarna Citera
Mustangmike 2 Februari Report 2 Februari 19 timmar sedan, RRS550 said: Det var inga roliga priser.... GT börjar på 665 900kr DH börjar ifrån 795 900kr Med tanke på att M1 med FJG såldes för runt 600 nya i sep-okt så tror jag inte det är många DH(eller GT för den delen) som kommer att säljas i Sverige , inte till dem här priserna i alla fall Vi får se..... sådär har jag tänkt många gånger ang. priser på bilar och båtar m.m. och haft fel. Grejen är att det finns många med onödigt mkt pengar där ute, dom tänker inte som vi. Dom har flera kul bilar och löser skjutssen av barnen till skolan med 1-2mkrs fula Audis och Mersor. Varför inte ha en läcker Musse också, eller till nåt av barnen som tagit körkort. Blir ingen kioskvältare men tror dom kommer sälja om dom sköter marknadsföringen rätt. Citera
kanske mustang 6 Februari Report 6 Februari Vet inte alls Ska kolla på dem Det finns väl några att kolla på i Halmstad när jag servar min om några månader. DH hade varit fin kanske men vet inte om den är värd nästan dubblet så mycket som min med ett fulare bakparti och fulare ratt samma mot och inte så mycket i uppdaterinagar ? om jag skulle btta in min skulle nog leasingkostnaden bli 8000 kr i månaden eller så skulle jag tro är lite väl mycket Citera
kanske mustang 8 Februari Report 8 Februari 2 timmar sedan, Corvette said: i mars kommer visningsbilarna enligt Ford Ja, servar nog min i slutet på Mars. jag hade nog fel ska man ha en DH så blir det nog mer like 10k i månaden och det verkar inte vara så mycket som motiverar att jag skulle byta från min som redan är fullutrustad paket 4, till en sådan Har kollat lite mer och inte ens DH emblemen är så fina som sitter på sidan och bak, framtill tror jag inte man ser skillnad på en vanlig GT och en DH utrustning jag sett man kan drifta md handbrommsen och sen har den större skärm än min Citera
Mustangmike 9 Februari Report 9 Februari 9 minuter sedan, Corvette said: Wow hela 3 hk till med Steeda CAI Det är väl byte utan mappning och det innebär att Ford har optimerat insug och filter så långt det går (nästan) med den utsläppsoptimerade original mappningen, vilket är väldigt bra. Säkert bra potential i den motorn för en effektoptimerad mappning. Citera
Corvette 13 Februari Author Report 13 Februari Den blir kul eller så kommer en vanlig S650 med 4 hjulsdrift Citera
Corvette 24 Maj Author Report 24 Maj Snart är det Le Mans - hur tror ni Mustangen kommer stå sig mot konkurenterna - tror inte det blir lika lätt som de var när de kom med Ford GT och vann Citera
Mustangmike 27 Maj Report 27 Maj On 2024-05-24 at 09:25, Corvette said: Snart är det Le Mans - hur tror ni Mustangen kommer stå sig mot konkurenterna - tror inte det blir lika lätt som de var när de kom med Ford GT och vann Det ska bli kul att följa men det blir nog tuff, såg att dom fått fem gånger så många ansökningar om att köpa GTD som dom vågat hoppas på. 7500 ansökningar och processen har inte börjat i andra världsdelar än Nordamerika. Dom siktar på nytt banrekord på Nurburgring för produktionsbilar. 3,5Mkr för den gobiten Citera
Slagsida 28 Maj Report 28 Maj Det är väl en Mercedes AMG One som har banrekord på Nürnberg, tid 6:35.183. Testade en AMG GT R, biturbo på Ring Knutstorp för några dagar sedan. Riktigt kul. Citera
Corvette 29 Maj Author Report 29 Maj 13 timmar sedan, Slagsida said: Det är väl en Mercedes AMG One som har banrekord på Nürnberg, tid 6:35.183. Testade en AMG GT R, biturbo på Ring Knutstorp för några dagar sedan. Riktigt kul. även om det inte är en Mustang så är den riktigt läcker Citera
Corvette 29 Maj Author Report 29 Maj https://www.instagram.com/reel/C7aKw6WNZ7G/?igsh=ODdwNDdyMGthOHN1 Vrid upp ljudet Citera
Junkers 11 Juni Report 11 Juni Ingen här som köpt en 2024 än? Jag satt i en häromveckan men tyvärr måste jag säga att jag upplever inredningen som sämre än S550. Mittkonsollen ser oerhört plastig och billig ut under skärmen. Jag är inget fan av det stora ofärgade plassjoket bak heller. Citera
Corvette 12 Juni Author Report 12 Juni 17 timmar sedan, Junkers said: Ingen här som köpt en 2024 än? Jag satt i en häromveckan men tyvärr måste jag säga att jag upplever inredningen som sämre än S550. Mittkonsollen ser oerhört plastig och billig ut under skärmen. Jag är inget fan av det stora ofärgade plassjoket bak heller. frugans kommer nästa vecka Citera
Corvette 14 Juni Author Report 14 Juni Ni som inte fick mejl om det så släpptes förbokningen av Mustang GTD 2025 igår Citera
Corvette 1 Juli Author Report 1 Juli On 2024-06-12 at 19:13, Junkers said: Då hoppas jag vi får en utförlig rapport efter en tid dom har lagt tid på att få ett underbart ljud från motorn frugan blev sur när jag satt och lekte med nedväxlingar, men det ljudet motorn gör är bara inredningen är annorlunda men helt klart ett step up i kvalitet från S550 imorgon blir det sänkning och mer muller monterat så frugan blir nöjd Citera
Recommended Posts