Leffe N cmc712 September 13, 2005 Report September 13, 2005 Själv så tankade jag Shell V-power i helgen. 13.08:- litern... Citera
nilse September 15, 2005 Report September 15, 2005 Sluta gnälla nu grabbar! Bensinpriset kan aldrig bli för högt. Största delen av bensinkostnaden är ju som bekant statsskatt. Och vart tar den skatten vägen? Jo vi får ju alla tillbaka den sen när Persson och hans gäng lånat den en stund.Visst är det värt dom få kronorna som inte är skatt, dvs rena bensinkostnaden, för att få åka bensindriven Musse en sväng? Citera
Pernolf cmc 558 September 15, 2005 Report September 15, 2005 Sluta gnälla nu grabbar! Bensinpriset kan aldrig bli för högt. Största delen av bensinkostnaden är ju som bekant statsskatt. Och vart tar den skatten vägen? Jo vi får ju alla tillbaka den sen när Persson och hans gäng lånat den en stund.Visst är det värt dom få kronorna som inte är skatt, dvs rena bensinkostnaden, för att få åka bensindriven Musse en sväng?Jo, tänk om det var så i realiteten också! Citera
Tomgro cmc 702 September 15, 2005 Report September 15, 2005 Bränslemässigt en fördel att åka Mustangen då vardagsbilen (DKW) drar mer bensin Fasen - börjar bli gubbig i körsättet, barnen anmärker Det höga bensinpriset är orsaken tror jag Citera
Fredde77 October 7, 2005 Author Report October 7, 2005 Jag har ställt upp bilen på pallbockar. Slutkört för säsongen alltså. Skall bli intressant och se vad priset är på bensinen till våren då man spiller i sina första litrar i mussen. Citera
Fredde77 April 19, 2006 Author Report April 19, 2006 Svaret på min egen fråga finns tydligen här http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 50,00.html /Fredde Citera
Recommended Posts