66ahenke December 17, 2024 Author Report December 17, 2024 här står sally halv naken med sin lillebror ute i solen dom skulle byta plats så lillebror kom upp på lyften. alltid lika spännande att köra automat utan bromsar, varje liten droppa broms vätska hade lämnat skeppet. o kladdat ner hjulet rejält, så det blev en tvätt alla lösa delar, tar en jä--- plats nascar avgaset blev enlig mej jäkligt kaxigt, o jag som tänkte sätta cut outs på den det behövs min själ inte, hur gotigt ljud som helst nu gör jag inte så mycket mer innan våren så jag kan stå ute o slipa, vill inte damma ner allt i verkstan. o inte plocka ner mer heller, för då glömmer jag bara hur det satt ihop så sov gott min vän, så syns vi om 3-4 md 1 Citera
66ahenke %s den %s Author Report %s den %s ja så var lugnet slut sally tjater som fan på en brazilian but lift så det ska hon få. jag har jagat jorden runt 2 gångar efter sån här spoiler till 66an till 67-68 hänger dom på träden men till slut hittade jag en i el paso texas usa som har dessa den var inte så dyr, men FRAKTEN oja oja dom är sjuka i huvedet dom som sätter frakt priser runt 5000 kr i frakt jag hade ju förväntat mej att dom hade gjutit in bultar att fästa den med, men som vanligt får man ett halvfabrikat av jänkarna. så det får jag ta tag i, men det alldeles för kallt att hålla på o plasta nu. köpte nya bakdäck oxå. nu tänkar nock någon...hmmm är inte dom lite bredda för att passa en 66a uppföljning kommer dom närmaste månaderna när nya grejor triller in 1 Citera
Mustangmike %s den %s Report %s den %s Blir bra det där, behövde komplettera med ett matchande litet 76mm billet remhjul efter att jag blivit av med servo hydraulpumpen. Pris 80 USD helt ok, Paketstorlek ca 100x100 x40mm, vikt ca 200gr frakt 115 USD. Citera
66ahenke %s den %s Author Report %s den %s 2 timmar sedan, Mustangmike said: Blir bra det där, behövde komplettera med ett matchande litet 76mm billet remhjul efter att jag blivit av med servo hydraulpumpen. Pris 80 USD helt ok, Paketstorlek ca 100x100 x40mm, vikt ca 200gr frakt 115 USD. ja det inte klokt nästan 1300 kr för sånt litet paket man får tänka 2 gångar numera innan man beställer i usa Citera
Speedwell67 %s den %s Report %s den %s 5 timmar sedan, Mustangmike said: Blir bra det där, behövde komplettera med ett matchande litet 76mm billet remhjul efter att jag blivit av med servo hydraulpumpen. Pris 80 USD helt ok, Paketstorlek ca 100x100 x40mm, vikt ca 200gr frakt 115 USD. Var det shopen som skickade paketet också? Sist beställde så gick frakten för ett något större paket om ett kilo på 200 kr från box hos Jetcarrier. Brukar ju vara ohemult dyrt att skicka från vissa butiker. Opentracker har hittills varit ett undantag Citera
66ahenke %s den %s Author Report %s den %s han jag handlade av skulle fixa frakt på 300 dollar, men sen strulade han som fan o kom alldrig till skott. skickade hur många email som helst men han svarade alldrig o då han är den enda som tillverkar dessa ( va jag har kunnat hitta, finns någon som tillverkar hela bakluckor men dom koster runt 900 dollar ) o jag ville ha det, fick jag beställa i hans shop på ebay o skicka det till shopusa som var billigast 365 dollar flygfrakt. men då fick jag betala inrikes frakt 120 dollar + tax 85 dollar då det inte var export. jetcarrier skulle ha mycket mer då dom räknade på nån sorts volum på så stort paket så hade inte byfånen klydad så hade jag fått hem det för 300 dollar o ingen tax men det kunde ha varit mycket värre, om jag hade beställt i hans affär på ebay o skickat det till sverige. skulle det ha kostat 900 dollar i frakt. smak på den det har blivit helt sinnessjukt att handla i usa nu , jag har handlat i usa, i nock 35-40 år båda bil o hd, men nu går det inte längre Citera
66ahenke %s den %s Author Report %s den %s idag fick jag inviga min nya svetshjälm från aliexpress jätte stort fönster den är väl värd sina 600 kr idag har jag börjad montera spoilern, riktade in baklucka delen o skruvade fast den med montage skruvar. svetsade brickor på gångstavar som ska gjutas fast i hörnan jag kommer limma dom tec7 så jag vet vart dom ska sitta, kommer på en klick på brickan o fäste hörnan med tejp vart det ska sitta, o trycker jag fast gängstavarna. sen när det torkad kommer jag plasta fast dom. 1 Citera
Mustangmike %s den %s Report %s den %s 23 timmar sedan, Speedwell67 said: Var det shopen som skickade paketet också? Sist beställde så gick frakten för ett något större paket om ett kilo på 200 kr från box hos Jetcarrier. Brukar ju vara ohemult dyrt att skicka från vissa butiker. Opentracker har hittills varit ett undantag Nej, det blev en annan väg, ingen brådis med denna som tur är. Tog via en kontakt som har lite halvfrekventa leveranser till Sverige med bra villkor och kan sampacka mot en liten avgift, tar lite tid men totalen blir mindre än halva den fraktkostnaden. Citera
66ahenke 10 timmar sedan Author Report 10 timmar sedan jag försökte få till låset på baklucka, det blev bara skit av det. jag hade läst att man behövde ett lås från en 67-68, men tänkte det står så mycket skit på internät. så det går nock men denna gång var det sant så jag spacklar igen hålet o sätter racelås istället dags att limma pinnbulterna på hörnen. först rugga upp ytan sen lite tec7 på brickorna på med hörnen o trycka bultarna fast det får nock sitta några dagar innan jag försöker ta loss dom o gjuta . o då sitter dom på plats allt för i dag over and out Citera
Recommended Posts