Jump to content

Recommended Posts

• Svar 180
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Bytte du ventiltätningar också?

/Fredde

Ne, har inte bytt tätningar... ska ta in den på verkstad hos en jag känner som känner en som har hållt på mycket med amerikanare. ska se om han kan hjälpa mig med att byta tätningarna.

om det blir av nu eller efter säsongen får vi se,,, går ju som sagt att köra utan. har plockat bort det jag kunnat! ska ut och tvätta skönheten nu :!:8)

• 1 month later...

Som flång ny medlem öppnar man med spänning forumet för att se "attityden" i klubben och upptäcker en värme, hjälpsamhet, kunskap och humor som värmer in i hjärteroten!

Tänk om det här forumet hade funnits 1974 när jag inte fick igång min hemrenoverade 289! (Trodde att rotorn gick andra hållet=baklänges tändföljd...)

Hoppas dina vedermödor snart är över och en eloge till alla som hjälpt dig.

Toni i Malmö

Som flång ny medlem öppnar man med spänning forumet för att se "attityden" i klubben och upptäcker en värme, hjälpsamhet, kunskap och humor som värmer in i hjärteroten!

Tänk om det här forumet hade funnits 1974 när jag inte fick igång min hemrenoverade 289! (Trodde att rotorn gick andra hållet=baklänges tändföljd...)

Hoppas dina vedermödor snart är över och en eloge till alla som hjälpt dig.

Toni i Malmö

Forumet har varit till mycket stor hjälp för mig... kunde inget om motorer innan jag köpte mustangen i januari i år. Har redan haft den halvt nerplockad och fått ihop den igen. Bilen går bra och ska på min första träff fredagen den 22/7 på östersjöfestivalen i karlshamn.