Söndag kl. 08:503 days comment_188327 Hej.Ska byta ut hela golvmattan i min Mustang. Någon som har förslag på var man bäst köper en sådan? VP autoparts säljer ju, men har ingen hemma. Vilken typ av ljudisolering rekommenderar ni?/Dan
Söndag kl. 15:433 days comment_188333 https://mustangclinic.eu/en/413-carpet-kickpanelsHär brukar jag handla när VP inte har det hemma.MVHIngvar
Måndag kl. 08:002 days comment_188339 23 timmar sedan, Cabbe70 said:Hej.Ska byta ut hela golvmattan i min Mustang. Någon som har förslag på var man bäst köper en sådan? VP autoparts säljer ju, men har ingen hemma.Vilken typ av ljudisolering rekommenderar ni?/DanBehövs ljudisolering golv i en 70-tals cab? Brukar vina rätt bra i äldre cabbar, annars är ju dynamat och liknande mattor effektiva. Även biltema har billiga grejer. Det ska va tyngd och helklistrat som effektivt dödar oljud och vibrationer.
Tisdag kl. 06:371 day Author comment_188341 Ok, tack. Tänkte mest att det blir mindre skrammel och resonans med isolering.
Tisdag kl. 09:341 day comment_188342 Jag har lagt Silent Coat 2 mm från BRL i hela kupén. Bilen blev avsevärt mycket tystare och mer ombonat, sen matta med isolering ovanpå det. Det är dessutom skojigt att lägga. Kommer också att lägga det i min VW kabriolet i vinter.