Jump to content

Recommended Posts

Gäst

Haha Det måste vara bland det absolut fulaste jag har sett, ordet måsvinge har fått sig en ny innebörd :(

Betyg:

Bil(d) nr. 1: Har aldrig gillat det kjolpaketet/den framspoilern

Bil(d) nr. 2: Snygg målning, men det var det enda.

Bil(d) nr. 3: Kan jag tänka mig att äga.

Bil(d) nr. 4: Overkill

Bil(d) nr. 5: ---

Bil(d) nr. 6: ---

Bil(d) nr. 7: ---

Bil(d) nr. 8: Säkert snygg nerkabbat

Bil(d) nr. 9: Det här mina damer och herrar, är fan den fulaste vingen jag sett i hela mitt liv, och kommer så förbli.

Bil(d) nr. 10: Bort bort bort med fälgarna Lexusljusen kan få följa med till skroten.

Bil(d) nr. 11: Vad är meningen med att slänga in en soffgrupp i baksätet?

Det var ta mig fan det fulaste jag sett göras till en stang... Jä**a plastbygge, katalogtrimm, kepskillebilar... osv. Vad är det som är så lockande med plast???. Som någon sa innan, den gula cabben skulle jag vilja äga (och då hade jag byggt tillbaka den till original igen ;) ) Detta är vad som händer när somliga har mer pengar än förstånd och tänker med---"censur"---... tja, de tänker ju inte över huvudtaget.. ;)

Det var ta mig fan det fulaste jag sett göras till en stang... Jä**a plastbygge, katalogtrimm, kepskillebilar... osv. Vad är det som är så lockande med plast???. Som någon sa innan, den gula cabben skulle jag vilja äga (och då hade jag byggt tillbaka den till original igen ;) ) Detta är vad som händer när somliga har mer pengar än förstånd och tänker med---"censur"---... tja, de tänker ju inte över huvudtaget.. ;)

Håller fullständigt med...