Jump to content

strömsätta karossen!


Beercan

Recommended Posts

Inte som ett larm, kanske. Du märker nog inte så mycket om du sitter på kontoret och nån får en kyss av bilen. Möjligtvis som en stöldskyddsåtgärd då.

Om det är möjligt är väl en annan femma... Visst, allt går ju, men det blir nog ganska svårt...

Link to comment
Share on other sites

Skulle nog inte vara några problem att koppla in ett aggregat till elstängsel största modellen till tjurar så känns det som alla plomberna hoppar ur tänderna dom provar nog bara att röra bilen en gång sen kanske dom kastar sten på den istället för att hämnas.

Sven.

Link to comment
Share on other sites

Du måste väl dåna ner några jordningspålar för att det skall funka... Det är rätt maligt att hoppa ur bilen vid ICA och sen dåna ner några pålar i asfalten och sedan tvinna runt några kablar... hehehe

Link to comment
Share on other sites

Varför inte försåtminera med ett knallskott eller (nu barkar det iväg) en truppmina? :roll: Allvarligt, jag hörde att en kille tröttnat på inbrott i sin bil så han placerade fiskkrokar (trehullingar, typ wobblervarianten) i förarsätet. Till sin förvåning ringde polisen på hans dörr morgonen efter och meddelade att de tagit in en ganska mör biltjuv från hans bil natten innan. Jag tror bilägaren fick böter och villkorligt för den "mineringen", biltjuven fick väl en klapp på axeln och 15000 i skadestånd, vad vet jag. :-|

Link to comment
Share on other sites

Jag hörde om en kille som satte sirener modell större inmonterade i sätesryggen i bilen. När en idiot sedan kom och skulle stjäla bilen så blåste han trumhinnan eller nåt så killen som äger bilen åkte på skadestånd o allt.

Så det är nog bäst att fundera en extra gång innan man tar bestraffningen i egna händer. För det svenska rättssystemet är ju som bekant inte helt fungerande :roll:

Link to comment
Share on other sites

Det går med hjälp av vanliga tändspolar och en simpel jordkabel som hänger ner mot marken, att få till rätt fina kyssar, man kan dels strömsätta handtagen med lämpliga pulser, även kan man bygga in lite nät under stolarnas klädsel (förutsatt att det är tyg) med samma princip.

Fråga mig förresten inte hur jag vet. :--

Ja, det är rätt olagligt också. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...