NiklasW December 10, 2005 Report December 10, 2005 Serverbyte snart? Då kanske man skulle komma in på forumet efter midnatt också. Citera
Micke B December 10, 2005 Author Report December 10, 2005 Mustang clubens forum är tydligen inte den enda som har blivit hackat idag Citera
Johan Olofsson December 10, 2005 Report December 10, 2005 Nä, det är en 4-5 forum som blivit hackade av samma person tydligen.. någon avundsjuk finnig 18åring som åker 240 som tydligen inte har något liv.. tråkigt att sånthär ska hända Citera
Lygdman cmc813 December 10, 2005 Report December 10, 2005 Jag har svårt att fatta vad dom ser för nöje i att förstöra på det här viset för andra. *SUCK*JÄ..A IDIOTER! Citera
Micke B December 11, 2005 Author Report December 11, 2005 Nä, det är en 4-5 forum som blivit hackade av samma person tydligen.. någon avundsjuk finnig 18åring som åker 240 som tydligen inte har något liv.. tråkigt att sånthär ska hända Jamen då så åker, man 240 så måste man ju hålla på och förstöra för oss hårda killar som åker riktig bil Nää man blir rent ut sagt skit förbannad på sånt här skit Citera
Per Berglund December 11, 2005 Report December 11, 2005 Men va faaaaaaaaaaaaan är detta!!! Internet verkar vara det nya stället för "grafitti".Skönt att inte forumet drabbats som förra gångenTyvärr fattar jag inte riktigt vad som är hackat Jag har kört upp fredagens HTML filer men det verkar inte vara det som är hackat.Föresten är det någon som har lust och laga en dator som man "tappat" genom fönstret från 3é våningen??? Citera
Per Berglund December 11, 2005 Report December 11, 2005 Tydligen en latmask på nätet som drabbat många Citera
Micke B December 11, 2005 Author Report December 11, 2005 Föresten är det någon som har lust och laga en dator som man "tappat" genom fönstret från 3é våningen??? Hmm hur lyckas man "tappa"en dator från 3è våningen då Citera
Per Berglund December 11, 2005 Report December 11, 2005 Nu på Måndag ska vi ladda in backup från Fredag så inlägg efter det kommer troligen att försvinna.Därefter ska jag ladda in en uppgradering av forumet som inte har drabbats av den här problemet.(behövs ändå!)Föresten är det någon som har lust och laga en dator som man "tappat" genom fönstret från 3é våningen??? Hmm hur lyckas man "tappa"en dator från 3è våningen då [/quote:1zb503ai]Jo det var så här att när jag satt och såg det här problemet med "hackningen" så såg jag samtidigt att lite dammtussar fasnat i dator fläkten.Jag slet och drog i dom men fick inte bort det.Det enda sättet att lösa dammproblemet var just att hänga ut datorn en stund på balkongen för vädring.Sen kom en liten vind pust och vipps så låg den i backen!Jag lovar det fanns inget annat sätt att göra det på! Citera
cmc 49 December 11, 2005 Report December 11, 2005 Satans idioter som sysslar med sådant:-Det måste finnas roligare saker för de att göra:- Citera
ht67 cmc 1502 December 13, 2005 Report December 13, 2005 Jag såg att många andra forum blivit drabbade. Dock verkar det bara vara de som har äldre ver. av phpBB.Hittade det här:Googling for 'sirh0t' turns up a lot, the majority being defaced web sites. Who knows how log they have been defaced, but apparently no one cared or tried to fix them. sirh0t sirh0t sirh0t. Now hopefully search engines will grab this and people will see the minimally intelligent methods this poor individual is using to exploit web sites nowadays. Over the course of 3 days I've seen some interesting web access logs. Similar to the 1,000 infected web servers story, all source IPs are hosting active web sites, likely with vulnerable versions of PHPBB forums.If sirh0t did anything original in this series of attacks it might be worth looking into it further - but he's obviously using methods recycled from old message boards and fellow skidddies. Citera
Per Berglund December 13, 2005 Report December 13, 2005 Japp en uppgradering är under arbete till senaste ver.Se även tråd...............http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7794Nu har jag iallfall fått hemsidan att fungera normal.Spåren är inte helt igen sopade ännu så det kan hända igen. Citera
Leijon CMC 855 December 19, 2005 Report December 19, 2005 Jag ska hålla itkick efteren finnig 18 åring i 240.. och när jag ser honom kommer nan önska att aldrig blivit född. Och 240n... den blir det inte mycket kvar av heller... Citera
Jimmy_the_1 December 20, 2005 Report December 20, 2005 Tycker lite synd om dessa slynglar som har endast två saker dom kan roa sig med. 1 att kolla på porr(det är det närmaste sex dom någonsin kommer få känna på) 2 att förstöra för andra.... snorungar kör 240.... män kör mustang... Citera
Gäst December 22, 2005 Report December 22, 2005 hahah....tänk på oss snorungar som kör 240 på vintern när mustangen står i garaget... Citera
LupusRex January 9, 2006 Report January 9, 2006 Föresten är det någon som har lust och laga en dator som man "tappat" genom fönstret från 3é våningen???Jag kan åta mig det, om du inte redan fixat nån. Citera
Recommended Posts