Jump to content

Featured Replies

comment_28513

Rullade lite igenom stan igårkväll, och hamnade bredvid en Supra MK4 meed STORT avgasrör.

Detta var på Sveavägen, och vid 4 rödljus så vann jag ALLA racen :)

Snackade med honom vid 2:a eller 3:e rödljuset, 600 hästar med gatmappningen, Singelturbokit m.m.

Dock hade han svårt att få ner effekten i backen, spann en hel del, samt att han måste juh få upp Turbotrycket för att effekten skall komma, vi med V8:a har juh effekt/vrid från botten :)

Kan dock säga att hade det vart längre sträckor så hade han troligen vunnit ganska stort, men 4 chanser fick han, och jag plockade alla trots att jag spann bort mig lite också, så jag är ganska nöjd!

/Jocce

• Author
comment_28556

Hanwir: Som sagt, han "toppar" 600 hästar nånstans sent i varvtalsregistret, vi har juh vridet nästan hela vägen från botten!

Och som redan sagt, får man inte ner effekten i backen spelar det ingen roll hur pass många hästar man har!

Min GT är än så länge helt original (förutom stripes), och gav honom som sagt 4 chanser och han missade alla!

Vore jag honom skulle jag INTE avslöjat att han hade 600 hästar, undra om hans polare som var med i bilen trackade honom efteråt :)

/Jocce