overlake CMC 1202 July 10, 2006 Report July 10, 2006 Såg denn under power meet i helgen och tyckte det var skumt att han placerat reggskylten över heat exchangern. Men efter frågan på VV så insåg jag att det var en GT bara. Ganska kostsamt att köpa hela cobra karosskittet inkl emblem etc.Att sen klanta sig med reggskylten var ju nästan priceless Han glömde även plocka bort GT-vingen baktill. Citera
ht67 cmc 1502 July 11, 2006 Report July 11, 2006 Ha ha Det blir som i Toyota reklamen..."Förra ägaren försäkrade att det var en äkta Cobra..." Citera
87gt50 July 11, 2006 Report July 11, 2006 Det kan ju vara en smaksak med hur man vill ha det. Har man just lagt en massa pengar på ett kit så vill man kanske inte borra hål i fronten för att få dit regplåten... Eller så har den varit smälld och då passat på att byta till de lite ovanligare Cobra plastdetaljerna...Personligen hade jag nog mest stört mig på de omanligt rosa luddiga prylarna som skymmer hela framrutan...Den ser iaf fortfarande ut att vara 4-hjulsdriven precis som de flesta andra Mustanger av senare årgång. Hur kan det gå Fords designteam så totalt förbi?mvhJocke Citera
E55eT July 11, 2006 Report July 11, 2006 Såg denn under power meet i helgen och tyckte det var skumt att han placerat reggskylten över heat exchangern. Men efter frågan på VV så insåg jag att det var en GT bara. Ganska kostsamt att köpa hela cobra karosskittet inkl emblem etc.Att sen klanta sig med reggskylten var ju nästan priceless Han glömde även plocka bort GT-vingen baktill.Varför folk överhuvudtaget "dekaltrimmar" sina bilar är för mig en gåta. Han har ju en cool GT, varför förnedra sig på detta sätt? Vem lurar han mer än sig själv? Iofs skiter ju Emma 19, Sara 20 & Anna 25 duktigt i om han missat att sätta nummerplåten rätt, om det sitter en glasögonorm, tottohäst eller ett GT på sidan.. De kanske går igång på de rosa fluffarna i framrutan, och då har ju killen lyckats. Grattis! Citera
Janne Holm CMC1740 July 11, 2006 Report July 11, 2006 Såg denn under power meet i helgen och tyckte det var skumt att han placerat reggskylten över heat exchangern. Men efter frågan på VV så insåg jag att det var en GT bara. Ganska kostsamt att köpa hela cobra karosskittet inkl emblem etc.Att sen klanta sig med reggskylten var ju nästan priceless Han glömde även plocka bort GT-vingen baktill.Varför folk överhuvudtaget "dekaltrimmar" sina bilar är för mig en gåta. Han har ju en cool GT, varför förnedra sig på detta sätt? Iofs skiter ju Emma 19, Sara 20 & Anna 25 duktigt i om han missat att sätta nummerplåten rätt. De kanske går igång på de rosa fluffarna i framrutan, och då har ju killen lyckats. Grattis! HeheJag har samma tärningar i framrutan som jag hade för 25år sedanLite nostalgikick Jag tror nog brudarna tittar mer på bilen än på föraren Citera
jimsss July 12, 2006 Report July 12, 2006 Körde den på carfax...en GT som förmodligen behövt mycket nya karossdelar och ramdelar.... Citera
overlake CMC 1202 July 12, 2006 Author Report July 12, 2006 Var den krockad redan i USA?btw du har PM, emaila mig om du vill snacka cobra. Citera
jimsss July 12, 2006 Report July 12, 2006 Smälld med ramskada enl carfax...tyvärr då är mer än 50% av mustangerna jag kollat likadana. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.