Stanley September 4, 2006 Report September 4, 2006 HejÄr det någon som vet om volvo PV-fälgar fassar på en 68: med skivbromsar, går oken fria?, jag tror att det är 4,5 tum bredd på alla gamla PV-fälgar.Stanley Citera
Stanley September 4, 2006 Author Report September 4, 2006 Då sket det sig, Amazon fälgar med hål passar, men inte PV alltså. Jag vet att det blir örnigt men det är endast tillfälligt dessa PV fälgar kommer att finnas där. Tack för hjälpen.Stanley Citera
Nenne September 4, 2006 Report September 4, 2006 PV, Duett och Amazon (och P1800) hade samma fälgar. När Amazonen fick skivbromsar fram som standard 1965, kom också fälgen med hål runt centrumet, som har lite mer plats för bromsoken på insidan. Den användes också för PV och Duett även om dessa inte behövde det extra utrymmet. Citera
Stanley September 6, 2006 Author Report September 6, 2006 PV-fälgar passar utan spacer på 68:mustang med 4-kolvsok . Jag har monterat dit dom i kväll. Det ser jävligt ut.Stanley Citera
Recommended Posts