Stefan H September 21, 2006 Report September 21, 2006 Hej.Vad tror ni om denna http://www.blocket.se/vi/8864230.htm?ca=14_sJag vet att det bara skiljer 5Hk mot vanlig GT oavsett vad som står i annonsen. 100' under marknadspris stämmer inte heller. Men i övrigt då?Är det mycket bil för pengarna för säg runt 140-145'Stefan H Citera
Pernolf cmc 558 September 21, 2006 Report September 21, 2006 Årsmodell: 2002 Miltal: 4 000 - 4 499 Växellåda: ManuellBränsle: BensinANBUDSFÖRSÄLJNING FÖR KLIENTS RÄKNING.Den som kommer med ett realistiskt kontantanbud får köpa bilen.Försäljning av bilen skall ske till någon som vill ha den för eget bruk och inte till den som bara vill tjäna pengar på den.Vi förbehåller oss fri prövningsrätt.Så Uppköpare, lycksökare och drömmare göre sig ej besvär!Upplysningar om bilen lämnas endast per telefon. (Säkrast på mobilnumret nedan).OBS!mejlsvar undambedes!!! Om Dusöker en extrem bil är detta ett suveränt tillfälle.Om bilen:ORIGINAL "MUSTANG BULLITT" Special V8 Mustang GT baserad 'Limited edition'Endast 400st tillverkade,Mycket stor motoreffektfabrikstrimmad,speciallåda och utväxling 5vxl. urkopplingsbarelektroniskt styrd antispinn.Brutalt accelerationssnabb.Midnattsblå met.Cragarwheels MachStereo 6 skivor(matas direkt iradiopanelen) 9högt.Nya däck.Cruisecontrol,läderklädsel,allt el.Seomslag&artikel i Fyndbörsen nr 21 för vidare info.Bilen är helt som ny och mycket rolig att köra!Ev.kan en bil/båt eller mc tagas som dellikvid.OBS!Om du inte har för avsikt att kopa bilen var snäll besvära os inte med onödiga samtal TACK!SÄKRAST NÅS VI DIREKT PÅ Mobil: 0737-519001Senaste bud erhållet per 06/09/15 är 137.000sek. jag skulle köpa om jag hade pengar. Citera
ErikC September 21, 2006 Report September 21, 2006 Endast 400 tillverkade?? Crager wheels? Om jag är inte helt ute och cyklar så tycker jag att en del info verkar inte riktigt stämma där..Men visst är det en grymm bil! Citera
Pernolf cmc 558 September 21, 2006 Report September 21, 2006 nä, nog saknas det allt en nolla där.... Citera
olesch September 21, 2006 Report September 21, 2006 nä, nog saknas det allt en nolla där....Mycket som inte stämmer där, jag hade varit lite försiktig!!Säljaren har nog inte så mycket kunskap om det. Citera
Pernolf cmc 558 September 21, 2006 Report September 21, 2006 fast det är ju för kunds räkning, och en bullit bör ju vara 3-40000kr dyrare än en GT. Citera
JohnRB September 21, 2006 Report September 21, 2006 http://www.yellowmustangregistry.com/Pr ... ialEd.html Citera
1096 September 21, 2006 Report September 21, 2006 Den bilen har väl vart ute på annons sedan i våras med olika säljare men med ungefär samma ord och böjelser i texten? Citera
overlake CMC 1202 September 21, 2006 Report September 21, 2006 "Midnattsblå met"Är inte alla Bullit skogsgröna??Sen är det väl orginal växellåda i dom. Citera
Peter /Cobra September 22, 2006 Report September 22, 2006 Jag skulle nog kolla denna riktigt noga innan jag skulle köpa.varken telenr eller mobilnr ger mig någon träff på eniro.. Citera
Daniel Linde September 22, 2006 Report September 22, 2006 Om man kollar på http://www.yellowmustangregistry.comså står det ju endast att det finns 2001or i Bullit, den i annonsen är ju en 2002a.MEN det är en väldigt fin bil, så om du leker med tanken att det är en vanlig GT du köper så får du endå en väldigt fin bil...Men kolla den på CarFax osv precis som vanligt... Så allt verkar ok.// Daniel Citera
Stefan H September 22, 2006 Author Report September 22, 2006 Hej.Tack för alla svar.Jag har nu pratat med ägaren och det blir inget med den bilen.Jag läste på om Bullitt på nätet innan jag ringde och han vart märkbart störd när jag visste "allt" om dessaSom sagt det är mycket som inte stämmer i annonsen och bilen säljs inte för under 160 000SkrStefan Citera
Pernolf cmc 558 September 22, 2006 Report September 22, 2006 "Midnattsblå met"Är inte alla Bullit skogsgröna??Sen är det väl orginal växellåda i dom.nä, det fanns blå, gröna och svarta.satt tremec 3650 i bullit, som kom lite senare på GT-modellen.Men det är ju trots allt en Bullit, sen om han inte har en aning om vad det egentligen är för bil så följer ju inte det med köpet liksom, man får ju kolla bilen noga innan man köper, som med alla bilar, en bullit har ju en bricka med intyg så den ser man ju.Men visst finns det fel i annonsen, men visst bör den vara värd 160000kr om miltal, skick osv stämmer. Citera
Recommended Posts