NiklasW January 20, 2007 Report January 20, 2007 L. Oscarsson>>Jag hoppas att det var väldigt länge sen du gjorde den renoveringen. Med tanke på bakljusarrangemanget Citera
MrTurbo_1645 January 20, 2007 Report January 20, 2007 Varför inte Grabber yellow med svarta linjer:-)WOW! Grymt snyggt! Kan man få se fler bilder?Jag lägger troligen vita linjer på min röda i vår. Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 20, 2007 Report January 20, 2007 Hej Niklas.Det är nästan 10 år sedan, reportage finns i gammalMustangforum 4 98. Citera
1096 January 21, 2007 Report January 21, 2007 Håller med många av de föregående talarna att färg är ju högst personligt. Men hittar man en originalkulör som man gillar är det ju alltid kul. Själv har jag Dark Moss Green och Svart med klarlack på mina bilar. Men svart är ju alltid snyggt och funkar på vit cab. Men det är mycket roligare att tvätta 67an än min andra. Gillar också alla kulörer av Grabbertyperna. Citera
JanneJ January 28, 2007 Author Report January 28, 2007 Har letat efter en bild på nätet med kombinationen Lime green och vit cab.Hittade en idag.....blev ganska besviken dock.Karaktären var inte som jag hade väntat mig, den blev ganska menlös om jag ska vara ärlig.Kanske är det så att det passar bäst med lite mörkare färger?Tänk om jag skulle behålla den vinröda färgen ändå? Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 29, 2007 Report January 29, 2007 Tycker det samma, klart snyggare med denröda, Vinröd, Oxblodsröd. Citera
ThomasFB January 30, 2007 Report January 30, 2007 Plymouth/Dodge Lime Green ser ju töntig ut jamförelsesvis JohnInte målar jag om Cudan till den gröna, inte. Lika gärna kan man ha den sosseröd. Citera
H.Jensen January 30, 2007 Report January 30, 2007 Jag köpte min bil bara för att den var röd är man hopplöst omodern nu då?visseligen skäller frugan med jämna mellanrum för att man inte vill följa med och köpa nya kläder.Lägger hellre pengarna på mussen Citera
Recommended Posts