Jump to content

Elschema - BEGÄR HÄR


Recommended Posts

Okej flickor och pojkar.

Tänkte sponsra forumet med lite elscheman. Vilken del av bilen önskas, och vilken årsmodell?

Tyvärr finns inget enkelt sett att få ut allt i en fil utan timtals med arbete, men sektioner går att få ut rätt enkelt. Så, kom igen, requesta nu. Jag har från 1991 till 2008

Link to comment
Share on other sites

Hallooo Mr grufman

Skulle behöva schemat över positions ljus/ bakljus - blinkers fram och bak

(tänkte ställa till trassel för farbror SPB .. med hjälp av dolda valmöjligheter)

mvh/frasse

kan bara meddela att cabbecylindrarna fungerar utmärkt även i år :)

Link to comment
Share on other sites

fel Fredrik ... man laddar UPP ... förmodligen är filerna för stora för den här servern.. minska ner genom att anpassa till internet (inom begränsningen) och försök igen. Annars kan du höra av dig till mig eller Pelle B så hjälper vi dig :-)

Mvh / Frasse

frasse@mustangclubsweden.info

EDIT: filerna mottagna och läsbara ... Du är en hjälte!!! Glad Påsk däruppe i Järfälla :)

Link to comment
Share on other sites

Hej. Ja tack gärna

Jag har i och för sig fixat baklyserna efter mycket kopplande. Men det över baklysen, blinkers, stopp och baklampor skulle sitta fint.

Nu ska jag ut och mysa :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jag har för mej att jag la till kopplings-shemat för 94:an i guiden jag gjorde, finns väl under teknik..

(Mach460 Konvertering.pdf )

Link to comment
Share on other sites

Skulle vilja ha schemat till larm/startspärr på min -92cab...

Till den bilen finns tyvärr inget originalmonterad larm/startspärr.

Nähä, så synd, men det som sitter i bilen ser original ut...

och det är Ford's dosa till larmet. Kan det var från någon annan samtida Ford-modell ??

Link to comment
Share on other sites

Skulle vilja ha schemat till larm/startspärr på min -92cab...

Till den bilen finns tyvärr inget originalmonterad larm/startspärr.

Nähä, så synd, men det som sitter i bilen ser original ut...

och det är Ford's dosa till larmet. Kan det var från någon annan samtida Ford-modell ??[/quote:2xsn5y5e]

Åfan.. ska kika lite.. återkommer

Link to comment
Share on other sites

http://discountfordparts.com/PartPictur ... remote.jpg

Är det en sånhär fjärr du har? Isåfall har du ett eftermonterat larmsystem som jag tyvärr inte har någon dokumentation på. Larmet har iaf artikelnummer: F7AZ-54220K51-AA och är ett Ford-larm, men eftermonterades, exempelvis hos återförsäljaren. Det borde inte vara speciellt svårt att lista ut hur det är kopplat.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...