Simon G May 4, 2007 Report May 4, 2007 Här kommer lite shyssta bilder på våran Mustang!Säg vad ni tycker... Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 4, 2007 Report May 4, 2007 Hej.Mycket snygga bilder på en mycket snygg bilMUSTANG. Citera
Simon G May 14, 2007 Author Report May 14, 2007 Här kommer ett gäng med nya bilder... kunde inte hålla mig från att åka en sväng Bruden är min goa flickvän Ida! Har fått på Tribar ponies på skärmarna o de känns helt rätt! Citera
daniel_sandberg May 31, 2007 Report May 31, 2007 Vilken grym färg!Grymt snygg bil och snygga bilder. Citera
Simon G November 3, 2007 Author Report November 3, 2007 Uppdatering....Fick hem min nya axle-back ljuddämpare igår, tillsammans med den kom ett par snyggare pedaler. PedalerVideosInnanEfterNu låter den gött... kommer antagligen bränna in sig o låta dovare efter hand. Det märktes faktiskt redan efter ett par mil. EDIT: Fel i ena länken. Citera
AJ November 7, 2007 Report November 7, 2007 Uppdatering....Fick hem min nya axle-back ljuddämpare igår, tillsammans med den kom ett par snyggare pedaler. [Nu låter den gött... kommer antagligen bränna in sig o låta dovare efter hand. Det märktes faktiskt redan efter ett par mil. Det blev stor skillnad, från mus till Mustang. Låter gott !!ps. innan/efter videolänkarna går till bägge två till innanvidoen.dsFörresten, fick du någon resonans inne i kupén ? Citera
Simon G November 7, 2007 Author Report November 7, 2007 Fixat...Jo lite resonans verkar det vara men de tycks minska allt eftersom den körs in. Citera
Corvette November 8, 2007 Report November 8, 2007 tror inte det är många eftermarknadssystem som inte ger resonans i nått register... själv har jag det vid 100 - 110 så löständerna skallrar loss men de e det värt för ljudets skull... å vem kör förresten i de farterna... Citera
Simon G November 20, 2007 Author Report November 20, 2007 Här får ni ett nytt smakprov av den nya ljuddämparen. Nu har den rullat några mil, så den låter lite bättre nu. Länk Citera
Corvette November 21, 2007 Report November 21, 2007 Här får ni ett nytt smakprov av den nya ljuddämparen. Nu har den rullat några mil, så den låter lite bättre nu. Länklåter bra... men satt å klurade på en sak... slutar ditt std system innanför stötfångaren då jag inte ser nån fasning i den som min GT har... Citera
Simon G November 21, 2007 Author Report November 21, 2007 Nä det gör den inte, men kofångaren har inte en så tydlig utfasning som på GTn utan mer en utskärning. Citera
Simon G April 23, 2008 Author Report April 23, 2008 Jaha nu var det vår o lite småsaker har förbättrat min pärla. Jag har förutom ljuddämparen och pedalerna som ni redan sett fått tag i sk. "Welts" för dörr och instrumenpanel i Legend Lime-färgen. Jag har också köpt en Dash plate från LegendLimeRegistry och en till motorrummet.Jag har också hunnit med årets första "Mustangöl" vid grillen. SKÅL! (Den ville inte komma på rätt håll... ) Citera
tomasaxel April 23, 2008 Report April 23, 2008 Coola grejer du har fått på, lite detaljer som lyfter mycket! LLR dashplaten var snygg! =) Citera
Simon G April 24, 2008 Author Report April 24, 2008 Tackar. Ja de blev en roligare interiör nu... Citera
Simon G April 19, 2009 Author Report April 19, 2009 Det är väl dags för lite nya bilder nu... Har ju hänt lite sen sist i alla fallC&L CAI, tillsammans med Tune från Bamachips - Gav ca 20 glada hästar... Citera
Magnus Motala April 30, 2009 Report April 30, 2009 Helt klart en häftig bil Måste bara fråga vart du fått tag på dom häftiga ölglasen?Mvh Magnus Citera
Simon G May 1, 2009 Author Report May 1, 2009 Helt klart en häftig bil Måste bara fråga vart du fått tag på dom häftiga ölglasen?Mvh MagnusTackar tackar!Glasen kommer från Trade Master Sweden... http://trademaster.se/index.php?page=8Fast jag köpte dem vi tradera... Citera
Charliee January 10, 2010 Report January 10, 2010 Väldigt läcker bil du har Vart fick du tag på dina Welts? Citera
Simon G2 January 15, 2010 Report January 15, 2010 Jag handlade dem tillsammans med Registry plate från en snubbe på Legendlimeregistry.com, hans alias är LL05GT.../Simon Citera
Recommended Posts