Jump to content

Projektet snart klart!


Jonas72

Recommended Posts

Nu har pärlan min fått lack till slut, orginalkulör såklart! Var lite osäker först på light blue eller babyblå som jag kallar den. Men den gjorde sig väldigt bra i helhet faktiskt, jag blev riktigt nöjd!

Motor, motorutrymme, inredning, rost fixat, bara att smälla dit allt nytt glänsande chrome, lysen och dyligt. Känns fruktansvärt bra att det börjar ta sig mot sitt slut och att man snart är ute vägen :) Bara körkortet som saknas då men det tar jag förhoppningsvis här i veckan, teorin klar bara uppkörning som återstår :D

Måste passa på att tacka alla så hjärtligt för all hjälp jag har fått här på forumet, hade nog inte klarat att få den komplett utan de tips och råd jag har fått. Så tack för det!

Det enda jag behöver hjälp med nu är bensinpengar :shock: hehe

Har som inte så mycket kosing över efter det här projektet plus attt man inte har nån fast inkomst än utan varierar rätt kraftigt med hur mycket tid jag har och jobba. Men det var värt pengarna alla gånger om kan jag lova! ;)

Så här kommer lite bilder, ska upp ikväll på verkstan våran och fota lite mer när jag hunnit skruva dit chromet så jag lägger upp det lite senare!

Mvh Jonas Larsson

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...