Simon G July 29, 2007 Report July 29, 2007 Man säger BLÄÄ!!! Tycker faktiskt det ser riktigt fult ut alltihop... Citera
pineman July 29, 2007 Report July 29, 2007 Bilen kan dom behålla MEN bruden tar jag mer än gärna............. Citera
Peter CMC1869 July 31, 2007 Report July 31, 2007 Det där är ju humor..... Kan man köra runt i en sån ska man ha en bragdmedalj och en klapp på axeln. Man är uppenbarligen inte ute efter en "clone" utan har nog en hel del glimt i ögat. Jag skulle lätt göra en honör får nån som kom åkandes i en sån. VÄRLDSKLASS! Citera
Leijon CMC 855 August 9, 2007 Report August 9, 2007 Hahaha, det är ju han, vad heter han, Leif någonting... Han med den funktionella Batmobilen med Jetturbinen. Såg den Smarten på Elmia för ett antal år sedan. Tror även jag har bild på den någonstans. Väldigt fräsig på sitt eget lilla vis, men jag föredrar nog "the real deal" =)//Nicke Citera
uffeg August 9, 2007 Report August 9, 2007 Leif garvin?Såg bägge bilarna och batmobilen på bilmässan för nåt år sen...men inte bruttanhttp://www.nvp.se/news.asp?newsid=6535 Citera
deliq cmc 1722 August 9, 2007 Report August 9, 2007 Såg bägge bilarna.. ..på bilmässan för nåt år sen...Bägge ? Jag såg tre st då... en klassisk Eleanor, en byggd på en ny Musse åsså Smarten som stod mitt emellan dem Citera
Recommended Posts