magnus eriksson August 16, 2007 Report August 16, 2007 Snygg dragbil!! Och ok då, snygg båt också.MVH/Magnus Citera
magnus eriksson August 16, 2007 Author Report August 16, 2007 Tänkte väl att några skulle vakna!!!!!!!! Citera
Morst September 4, 2007 Report September 4, 2007 Oerhört amerikanskt i alla fall - halvnakna fruntimmer (suck, att folk aldrig tröttnar ), mustangcab och typisk jänkehobbyfiskebåt med Mercurymotor!Reklambild eller? Citera
Janne Holm CMC1740 September 4, 2007 Report September 4, 2007 Vänta bara tills jag blir färdig med mitt projekt Citera
Hissnissen September 4, 2007 Report September 4, 2007 Planerar inköp av en 250cc crosshoj nästa vår, så jag kikade under kjolen på mussen för att se om det fanns nå bra ställe att sätta fast ett avtagbart ställ på . Hittade inget som såg stabilt ut så det får bli på firmabilen istället.. Hade annars varit ett kul ekipage!GT . -02 Citera
ThomasFB September 5, 2007 Report September 5, 2007 halvnakna fruntimmer (suck, att folk aldrig tröttnar )Hellre det än halvnakna män, åtminstone för mej Citera
Laslo September 5, 2007 Report September 5, 2007 Killen bakom båten har kanske endast t-shirt på sig. Citera
Nenne September 5, 2007 Report September 5, 2007 Planerar inköp av en 250cc crosshoj nästa vår, så jag kikade under kjolen på mussen för att se om det fanns nå bra ställe att sätta fast ett avtagbart ställ på . Hittade inget som såg stabilt ut så det får bli på firmabilen istället.. Hade annars varit ett kul ekipage!GT . -02Ett klass 1 drag (max släpvagnsvikt c:a 900 kg) ser ut så här:http://www.etrailer.com/pc-H~60990.htm? ... d=20023905Kanske det kan ge lite inspiration. Citera
Jan CMC1390 September 5, 2007 Report September 5, 2007 Hmm .. Interessant ... Kan det mon gå genom besiktningen ... ?? Citera
magnus eriksson September 6, 2007 Author Report September 6, 2007 Oerhört amerikanskt i alla fall - halvnakna fruntimmer (suck, att folk aldrig tröttnar ), mustangcab och typisk jänkehobbyfiskebåt med Mercurymotor!Reklambild eller? Yes! Reklambild från Boston Whaler-brochyr. Funderar på att utöka amerikanska stallet med en Montauk 190 till våren och hade en liten fundering på att ha Mustangen som dragbil och då var det ju kul att se att det gick, åtminstone på bild. (Såvida inte bilen bara backat in mot trailern vilket iofs är det troligaste). http://www.stockholm.gulve.se/index.php ... 6&Itemid=2 Citera
Recommended Posts