Jump to content

Recommended Posts

Vafan, inte ska jag behöva göra ett M-test på en bil som har rullat 1200 mil?

Någon i Stockholmsområde som kan bilens brister bra (bilen är i Älvsjö) som har lust att följa med och hjälpa mig med en kontroll av bilen?

Bara att slå till. Mer prisvärd bil är nog svårt att hitta. Dessutom redan hemma i Sverige, så du kan köra den till helgen. Visst kan det löna sig att ta in från USA men det finns ju risker med det också.

Vill nog till att det skall vara några större fel efter 1400 mil. Men kan du få tag i någon i närheten som kan följa med och titta så skadar det inte.

Lycka till

Mats

Bara att åka och titta och köpa om allt ser bra ut :D Tänkte sagt det innan varför köpa en bil från Usa som man inte kan titta på när det finns bilar här i Sverige också,och det finns tydligen folk som behöver pengar från början 279 och nu 210 :!::shock:

Yepp, jag tänkte att jag drar iväg ett skambud på 200 000 och ser vad han säger.

Ringde och sa att jag kan få den för 210 000 kr. Han berättade att han skulle flytta och har fullt upp med sina andra billar Chevor och en dodge charger. Hade precis köpt en 66:a som han skulle renovera under vintern. Samtidigt skulle han flytta och hade en bil för mycket då valde han att sälja mustangen.

I morgon klockan 13 00 är man en MUSTANG ÄGARE! YEAHA. Fasiken gick snabbare än jag hadde trodde :D

Det hoppas jag ochkså! Är det någon träff i Stockholmsområdet före snön kommer eller ? :lol:

Onsdagar från 18:00 på parkeringen Årsta McDonalds , året runt. Dock, inte så många 05+ bilar där. :(

Varning !

Jag har kollat på den där bilen och upptäckte följande

Mätarn är definitivt skruvad

Kattarna är brända.

Oljan luktar aceton

Servopumpen läcker på höger sida

Högar framdäck är regält snedslitet. Tror dom kört den mycket på bana.

Närrå - skojade bara :P:lol::P:lol::P å är givetvis avundsjuk :oops:

Blev du skraj nu :--

Makalös fin färg - å priset är ett skämt.....GRATTIS...

Man kanske skulle lägga ett bud på 215 000:-, får ju lätt 250 000 till våren. Skaplig ränta på ett halvår... :twisted:

Nu får du nog snabba dig Wasterboy.

Skämt å sido - vi unnar dig det klippet - för vem vill ha en banracingkörd bil som läcker olja?

// Håkan