Jump to content

snacka på forumet


Recommended Posts

Nu kanske jag är ute i blåsväder igen men en chat här kanske kan bli tokigt

Forumet ger mig mycket bra info om saker jag inte kan utav personer

som är grymt kunniga inom sina ämnen, där de oftast tänker till och

svarar mycket snabbt :D .Då användarna per dag är säkert 100tals

så får nog alla den info de söker. En chat kanske kan bli lite förhastade svar

och leda till osäkerhet, vilket kan säkert ställa till det för många

Så min åsikt om chat inte i en som jag tycker en grymt bra infokälla

om mustangen och dess historia. Gärna chat men inte här ;)

Nu får ni hoppa på mig :D

Link to comment
Share on other sites

Chat :?: det är tillräckligt av den varan redan :shock:, det går ju lyfta luren, knappa in ett telenr, klarar man inte prata med andra, är chat kanske enklare. :roll:

Jag håller med Lars. Det finns tillräckligt med chat-sidor redan på nätet och är det nåt, kan man ju ringa upp folk alt skicka ett mail. Behåll forumet som det är, tycker jag.

Link to comment
Share on other sites

Går väl snabbare att babbla per telefon om man har ärende. Om man dessutom skriver med 2 fingrar, varav det ena fingret är i munnen, så blir det lite för mycket knäppande. Dessutom måste man ju hinna jobba också, inte minst skruva på bilen.

Men som sagt - det är ju frivilligt att vara med.

Sätt upp en skvallerbänk på t.ex. msn eller motsvarande, om ni finner det nödvändigt.

Jag håller mej borta därifrån, vet inte hur man gör, man måste väl köra windows OS för att kunna leka papegoja, va? :--

Link to comment
Share on other sites

Men var fick alla nej-gubbar luft ifrån? :--:--:--

Du vet det är ett fritt land där till och med "Nej gubbarna får luft ibland"

Åsikter måste man ha eller hur :!:

Men självklart så ska alla åsikter behandlas på ett forum det är till för det :D

Jag tror det är därför som just mustangklubben är ett föredömme för andra klubbar :D

Link to comment
Share on other sites

Jag har redan pinsamt många forumsinlägg på mitt samvete så jag vet inte om jag behöver så många fler... :roll:

Äsch då, skit i det. Mina inlägg har också börjat bli många. Det är väl det som är vitsen, med forumet. Det här är ju ett väldigt seriöst forum, även för de som bara tittar på, vad vi andra skriver.

Det fanns ett forum som rörde musik "GMF" som man nog kan ge priset att varit Sveriges mest livaktiga forum. Problemet var bara att folk var otrevliga och kritiserade varanda, och varandas prylar som var till salu.

Som tur var hackade någon rejält så de tog bort det. Det var nog enda lösningen, för det blev riktigt oseriöst ibland.

Link to comment
Share on other sites

Jag har redan pinsamt många forumsinlägg på mitt samvete så jag vet inte om jag behöver så många fler... :roll:

Äsch då, skit i det. Mina inlägg har också börjat bli många. Det är väl det som är vitsen, med forumet. Det här är ju ett väldigt seriöst forum, även för de som bara tittar på, vad vi andra skriver.

Det fanns ett forum som rörde musik "GMF" som man nog kan ge priset att varit Sveriges mest livaktiga forum. Problemet var bara att folk var otrevliga och kritiserade varanda, och varandas prylar som var till salu.

Som tur var hackade någon rejält så de tog bort det. Det var nog enda lösningen, för det blev riktigt oseriöst ibland.

Saken är den att jag "häckar" på ca 15 olika forum så totalt blir det MÅNGA inlägg per dygn... :--

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...