Lassemålare CMC 2071 February 1, 2008 Report February 1, 2008 Var är alla mäniskor, det är nästan läskigt tomt.Visst meka är kul men vi (dom) som inte måste ligga garaget vore det roligt att tjöta medVafan soppan ska gå upp till 13.80:- ere bra??????Nu ska jag kolla på spåret där rör det sig (visserligen på spår men ändå)Mvh lasse Citera
Laslo February 4, 2008 Report February 4, 2008 En annan har ju förfrågat om en chat här på forumet, men men.. :-) Citera
elboy cmc 388 February 4, 2008 Report February 4, 2008 skulle vara trevlig för oss som gärna hänger här. Citera
Laslo February 5, 2008 Report February 5, 2008 En lite webbaserad chat skulle vara trevligt, då kan man sitta på jobbet och tjuv-chatta. Citera
Janne Holm CMC1740 February 5, 2008 Report February 5, 2008 Nu kanske jag är ute i blåsväder igen men en chat här kanske kan bli tokigtForumet ger mig mycket bra info om saker jag inte kan utav personersom är grymt kunniga inom sina ämnen, där de oftast tänker till ochsvarar mycket snabbt .Då användarna per dag är säkert 100talsså får nog alla den info de söker. En chat kanske kan bli lite förhastade svaroch leda till osäkerhet, vilket kan säkert ställa till det för mångaSå min åsikt om chat inte i en som jag tycker en grymt bra infokällaom mustangen och dess historia. Gärna chat men inte här Nu får ni hoppa på mig Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 5, 2008 Report February 5, 2008 Chat det är tillräckligt av den varan redan , det går ju lyfta luren, knappa in ett telenr, klarar man inte prata med andra, är chat kanske enklare. Citera
Gtttggg February 9, 2008 Report February 9, 2008 Chat det är tillräckligt av den varan redan , det går ju lyfta luren, knappa in ett telenr, klarar man inte prata med andra, är chat kanske enklare. Jag håller med Lars. Det finns tillräckligt med chat-sidor redan på nätet och är det nåt, kan man ju ringa upp folk alt skicka ett mail. Behåll forumet som det är, tycker jag. Citera
Laslo February 11, 2008 Report February 11, 2008 Det skulle ju naturligtvist inte vara obligatoriskt att gå in på den. Citera
ThomasFB February 11, 2008 Report February 11, 2008 Går väl snabbare att babbla per telefon om man har ärende. Om man dessutom skriver med 2 fingrar, varav det ena fingret är i munnen, så blir det lite för mycket knäppande. Dessutom måste man ju hinna jobba också, inte minst skruva på bilen.Men som sagt - det är ju frivilligt att vara med. Sätt upp en skvallerbänk på t.ex. msn eller motsvarande, om ni finner det nödvändigt. Jag håller mej borta därifrån, vet inte hur man gör, man måste väl köra windows OS för att kunna leka papegoja, va? Citera
Leffe N cmc712 February 12, 2008 Report February 12, 2008 Jag håller med tidigare inlägg. Det finns tillräckligt med alternativ för att vi ska slippa en chat här på forumet... Citera
ThomasFB February 13, 2008 Report February 13, 2008 Men som sagt - det är ju frivilligt att vara med. Låt alla blommor blomma Citera
Janne Holm CMC1740 February 13, 2008 Report February 13, 2008 Men var fick alla nej-gubbar luft ifrån? Du vet det är ett fritt land där till och med "Nej gubbarna får luft ibland"Åsikter måste man ha eller hur Men självklart så ska alla åsikter behandlas på ett forum det är till för det Jag tror det är därför som just mustangklubben är ett föredömme för andra klubbar Citera
ThomasFB February 14, 2008 Report February 14, 2008 Det är bra att det finns även "nej-gubbar", annars hade det gått käpprakt åt h-vete redan långt innan 2000-talet började. Citera
Laslo February 14, 2008 Report February 14, 2008 Nu har vi ju nästan som en liten chat här gubbar. Mysigt va? Citera
Janne Holm CMC1740 February 14, 2008 Report February 14, 2008 Nu har vi ju nästan som en liten chat här gubbar. Mysigt va? Citera
MrTurbo_1645 February 14, 2008 Report February 14, 2008 Får er som är bekanta med IRC har jag en kanal på quakenet ni kan besöka. #mustang Denna klienten använder jag http://www.mirc.com/ Citera
Lassemålare CMC 2071 February 16, 2008 Author Report February 16, 2008 Man kan säga att mitt inlägg fick i alla fall några att prata med varanJag är nöjd så. MVH Lasse Citera
MrTurbo_1645 February 16, 2008 Report February 16, 2008 Jag har redan pinsamt många forumsinlägg på mitt samvete så jag vet inte om jag behöver så många fler... Citera
Laslo February 18, 2008 Report February 18, 2008 På spel-forum kallar vi det post-farming.. Flest inlägg vinner. Citera
JH February 19, 2008 Report February 19, 2008 Jag har redan pinsamt många forumsinlägg på mitt samvete så jag vet inte om jag behöver så många fler... Äsch då, skit i det. Mina inlägg har också börjat bli många. Det är väl det som är vitsen, med forumet. Det här är ju ett väldigt seriöst forum, även för de som bara tittar på, vad vi andra skriver.Det fanns ett forum som rörde musik "GMF" som man nog kan ge priset att varit Sveriges mest livaktiga forum. Problemet var bara att folk var otrevliga och kritiserade varanda, och varandas prylar som var till salu.Som tur var hackade någon rejält så de tog bort det. Det var nog enda lösningen, för det blev riktigt oseriöst ibland. Citera
MrTurbo_1645 February 19, 2008 Report February 19, 2008 Jag har redan pinsamt många forumsinlägg på mitt samvete så jag vet inte om jag behöver så många fler... Äsch då, skit i det. Mina inlägg har också börjat bli många. Det är väl det som är vitsen, med forumet. Det här är ju ett väldigt seriöst forum, även för de som bara tittar på, vad vi andra skriver.Det fanns ett forum som rörde musik "GMF" som man nog kan ge priset att varit Sveriges mest livaktiga forum. Problemet var bara att folk var otrevliga och kritiserade varanda, och varandas prylar som var till salu.Som tur var hackade någon rejält så de tog bort det. Det var nog enda lösningen, för det blev riktigt oseriöst ibland.Saken är den att jag "häckar" på ca 15 olika forum så totalt blir det MÅNGA inlägg per dygn... Citera
ThomasFB February 20, 2008 Report February 20, 2008 Jag har redan pinsamt många forumsinlägg på mitt samvete så jag vet inte om jag behöver så många fler... Samma här , mest bara trams dessutom Citera
Recommended Posts