haakan February 6, 2008 Report February 6, 2008 Jag låter bilden tala för sej själv..... annorlunda ivarjefall Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 6, 2008 Report February 6, 2008 Bilden får tala för sig själv, Ford hade en tanke att tillverka en nästan lika dan combi, vad jag vet gjordes två stycken varav en skall finnas kvar i Holland. Det byggdes även prototyper under produktionen av Mustang fram till 1969-70. Bilden på en shelbyclonad combi är något som någon har gjort själv, troligen påverkad av originalet som dock inte var shelbylik. Citera
Laslo February 6, 2008 Report February 6, 2008 Den där var väl inte så pjåkig. Jämfört med många andra hemmabyggen och fabriksprototyper så harmonierade ju den här med orginalets linjer o former rätt bra. *tummen upp* Citera
JH February 6, 2008 Report February 6, 2008 Lyckad även i kombivarianten!!! Jag har för mig att det fanns en kombi i Sverige på sjuttiotalet, eller så har jag drömt Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 6, 2008 Report February 6, 2008 Hej.Jo då en finns hos en kompis 65-66 combi, här en bild på den och en på FORDs egen. Citera
Andrew February 6, 2008 Report February 6, 2008 Lägger mig i lite finns tre stycken en 65-66 en 68 en 69 och två av dom i mälardalen Citera
Recommended Posts