Jockepocke February 29, 2008 Report February 29, 2008 Hej igenundrar varför inte tanklocket är försett med lås. Finns det att köpa? Citera
Daniel Linde March 1, 2008 Report March 1, 2008 Ja du det kan man undra.Jag beställde ett låsbart sist jag beställde från USA. Nu känns det bättre Citera
Jockepocke March 1, 2008 Author Report March 1, 2008 Tack då ska jag jaga upp ett. fan om nån avundsjuk jävul skulle fippla med tanken, då hoppas man ju att man inte kommer på dom, kumla... Citera
Jocce March 1, 2008 Report March 1, 2008 Finns det att köpa i Sverige?Åkt i 2 år med tanken "fan måste skaffa ett låsbart"...Eller kanske finns nått enkelt sätt att fixa ett "lås" som man kan öppna inifrån kupén?/Jocce Citera
evert cmc1622 March 1, 2008 Report March 1, 2008 jag hade en 97 gt cab innan köpte låsbart tanklock till på Autoexperten iSverige. Går säkert att köpa till den nyare också från 05-08. Beställningsvara. Uppge ditt reg-nummer. så tror jag dom klarar det.Mvh Evert Citera
Jockepocke March 1, 2008 Author Report March 1, 2008 ja det måste undersökas kommer jag över något så låter jag höra av mig, fan ska väl inte vara så svårt har ju varit lås sedan saab v4 för böveln, na nästan i alla fall Citera
thirtyfour March 3, 2008 Report March 3, 2008 Jag ville att Ford i Malmö skulle beställa ett dito, men det ville man inte??!!Kolla med tillbehörsfirmorna sa man....Körde till skrotaren och lånade ut en låda med gamla lock och efter en stunds testande, hear and behold ett lagom inkört lock till..................en Saab 9000 passade . Citera
87gt50 March 3, 2008 Report March 3, 2008 Om inte allas vår vän på forumet Grufman kan fixa tag på låsbara lock så är det inte så jättesvårt att handla hem från Ebay.$34.95http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0210912624Jocke Citera
pineman March 3, 2008 Report March 3, 2008 Köper inte låsbart iom att bilen står i låst garage. Men vill dom sno soppa så vill jag inte heller ha låsbart, för då lär dom bryta upp locket o va allt det innebär... Citera
Daniel Linde March 4, 2008 Report March 4, 2008 Lämnar aldrig bilen någonstans jag heller.Däremot kan det ju hända att nån rolig person vill stoppa ner nått i tanken. Är väl därför jag köpte ett låsbart.Tillfället gör idioten Citera
pineman March 4, 2008 Report March 4, 2008 Lämnar aldrig bilen någonstans jag heller.Däremot kan det ju hända att nån rolig person vill stoppa ner nått i tanken. Är väl därför jag köpte ett låsbart.Tillfället gör idioten Ja där har du en point, kanske jag tänker om..... Citera
Jockepocke March 4, 2008 Author Report March 4, 2008 absolut, om någon stackare vill slanga bensin kan dom ringa på så öppnar jag, men det är ju den där lilla klicken som kan få försig att stoppa nått roligt i tanken, hua va de kan bli jobbigt.. Citera
Janne Holm CMC1740 March 4, 2008 Report March 4, 2008 Lämnar aldrig bilen någonstans jag heller.Däremot kan det ju hända att nån rolig person vill stoppa ner nått i tanken. Är väl därför jag köpte ett låsbart.Tillfället gör idioten Ja där har du en point, kanske jag tänker om.....Nu vet jag inte om det fins så mycket kvar av de som bar palestinasjal ochnäbbstövlar och brände usa-flaggor på löpande bad. men det finns säkert något snarlikt idag så man vet aldrig Citera
pineman March 5, 2008 Report March 5, 2008 Lämnar aldrig bilen någonstans jag heller.Däremot kan det ju hända att nån rolig person vill stoppa ner nått i tanken. Är väl därför jag köpte ett låsbart.Tillfället gör idioten Ja där har du en point, kanske jag tänker om.....Nu vet jag inte om det fins så mycket kvar av de som bar palestinasjal ochnäbbstövlar och brände usa-flaggor på löpande bad. men det finns säkert något snarlikt idag så man vet aldrig[/quote:3f6yeaps]Asfaltdjungeln BABIANER, eller indianer var det visst.....dom gör nog detta kan jag tänka mig, avundsjuka jävla snorungar som inte jobbar utan bara lever på bidrag..... Citera
Simon G March 5, 2008 Report March 5, 2008 Det bästa hade ju vart o ha samma nyckel som till tändningen. Men de är väl svårt kan jag tänka mig... Citera
mill August 1, 2008 Report August 1, 2008 en Saab 9000 passade .Har semester nu och tänkte ta tag i en del saker, bla inköp av låsbart tanklock Var på Mekonomen och de hade en hel drös till Saab 9000. Vet du ngt mer om vilken modell det var? År, turbo osv?Eller kan du kanske ta en bild? Hade varit riktigt uppskattat! Citera
Tobias CMC1505 August 1, 2008 Report August 1, 2008 Tack då ska jag jaga upp ett. fan om nån avundsjuk jävul skulle fippla med tanken, då hoppas man ju att man inte kommer på dom, kumla...Eller så bor man på ett relativt lungt och fridfullt ställe..! .. och har ett basebollträ hemma. Citera
Recommended Posts