March 29, 200817 yr comment_51668 tjena musse vänner! lägger ut några bilder på min i vinter lite stylade musse! från ett fortfarande vintrigt TIMRÅ! nu längtar man till sommaren kan ja säga!
March 29, 200817 yr comment_51681 Sjuuuuuuuuuukt fräsh. Jag har sett en del, men den här var galet snygg. Skulle inte ha ngt emot den :-)
March 30, 200817 yr comment_51702 Ser sjukt snygg ut. Det är nått speciellt med Grabber Orange färgen på mustanger. faller för den färgen
March 30, 200817 yr comment_51714 RIKTIGT najs!Hoppas du kan komma till Sthlm o visa upp den i sommar Har alltid vart lite tveksam till det svarta "ifyllnaden" där bak, men passar in riktigt bra på din bil!/Jocce
April 1, 200817 yr comment_51815 Har visat din oranga beast för många här på jobbet, alla gillar färgen väldigt mkt! Lagom stylad också tycker jag!
April 1, 200817 yr comment_51839 Chrome in snow (RIMS).... läcker färg...den där Apelsinfärgen.Läste nyss - på ett USA-forum att Ford har fått promlem med just din färgkombination. Den lär inte säljas i Canada och de norra staterna - då den är känslig för kyla och väderväxlingar av det mer onormala slaget.Hittar inte länken just nu - men Ford har lovat alla som har den färgen att gratis lacka om bilarna. De står för frakt etc. oavsett var bilen har sin ägare. Erbjudandet gäller till 1 april 09 så du bör väl inte vänta för länge....Eller håll kärran varm....
April 1, 200817 yr comment_51843 Mycket smakligt stylad!Men - är bakluckan ordentligt stängd på första fotot?
April 1, 200817 yr Author comment_51844 tja! du var mig en observant en! den är inte riktigt stängd! bra för gummi listerna under vintern!!!