Stefano April 5, 2008 Report April 5, 2008 Jag har sett att det finns en mätartavla passande Mustang GT, komplett med vita Autometermätare att köpa i USA.Det ser riktigt bra ut, jämfört med originalet måste jag säga! Någon som har sådana mätare i sin GT ?http://www.musclemustangfastfords.com/t ... index.htmlMVH / Stefan Citera
Pernolf cmc 558 April 5, 2008 Report April 5, 2008 verkligen asläckert skulle skaffa direkt om jag hade en nyare musse att montera den i, 450dollar är ju inte heller avskräckande Citera
parar April 5, 2008 Report April 5, 2008 japp, det blev jäkligt mycket snyggare tycker jag fast jag köpte den för ca 70-100 dollar på ebay. Citera
Peter /Cobra April 5, 2008 Report April 5, 2008 skitsnyggt! Parar, du kan inte bidra med en bild i färg? Citera
parar April 5, 2008 Report April 5, 2008 Hade ingen bild på datorn på just det och bilen står inte hemma utan i ett garage en bit bort över vintern vettu, kan lägga upp när jag vart och hällsat på den. Citera
freddan302 April 5, 2008 Report April 5, 2008 Kan inte hitta att detta finns att köpa nåmera... Enda jag hittar är en "pod" utan mätare som man kan ersätta sin befintliga instrumentering med. Citera
Peter /Cobra April 6, 2008 Report April 6, 2008 Ännu bättre hade det varit om 6an suttit kl 12 på varvräknaren =) Citera
Stefano April 7, 2008 Author Report April 7, 2008 vart kan man få tag i dessa?Jag har kollat upp mätarna lite mer & det verkar dessvärre som om Autometer har slutat tillverka dem. Mitt bästa tips är nog E-bay eller annan amerikansk annonssida. Citera
Recommended Posts