pools June 8, 2008 Report June 8, 2008 Hej!Robert Cubica vann F1-loppet i Canada Kul för honom, och kul för BMW.Annars var det inget kul med loppet. Hamilton? Vad f@n gör du Nån annan som följer med?Mvh. Citera
Simon G June 8, 2008 Report June 8, 2008 Ja de var ju så att säga ett annorlunda lopp. Särskilt den där depåincidenten som i princip satte punkt för spänningen i toppen.Men i övrigt tyckte jag de var ett ganska underhållande lopp, många avåkningar och missar (mer eller midra allvarliga), dessutom många omkörningsförsök som höjde spänningen markant. Att dessutom banans beläggning va kass gjorde ju att alla chansningar blev än mer spännande. Kul för Cubica som om jag inte missminner mig klotade där förra året! Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 8, 2008 Report June 8, 2008 Hej.Tycker att det blev en bra lösning på loppet, vi blevi alla lägen övertygade om att t.o.m. en som Hamiltonkan göra fel, sova vid ratten Kul med andra märken än Merca o Ferrari, ricktigtkul vara att Röda tjuren fick vara med i topp 3. Citera
pools June 8, 2008 Author Report June 8, 2008 Ja, ha?Så det finns fler som är intresserade av F1? Va' kul Då kanske vi kanstarta en ny tråd då?Jag säger inte så mycket om dagens lopp... det var inget kul för min favoritKimi Raikkonen. Bli påkörd i pitlane Men han kommer tillbaka Det är jag säker på!Kubica är definitivt en vinnare! Komme snart att sitta i en bättre bil och blivärldsmästare Mvh. Citera
Janne64 June 8, 2008 Report June 8, 2008 Måste bara vara med på denna tråd jag också. När det nalkas F1 får ingenting komma i min väg då skall jag bara halvligga bänkad och njuta . Har nog inte missat ett lopp på flera år nu , och tänker inte göra det heller. Och visst är det kul med en uppstickare som Kubica , han kommer att gå långt den killen. Citera
TOPPLESS June 9, 2008 Report June 9, 2008 Missar aldrig ett F1 - lopp Kul med lite oväntade herrar på pallen igår Citera
Greven CMC 053 June 9, 2008 Report June 9, 2008 Jo F1 är ju det bästa, fan va trött jag blev när Kimi blev påkörd i pitten.... Hoppas och tror att han tar sin andra titel i år!! Citera
Göran H June 9, 2008 Report June 9, 2008 Motornörd som man är missar jag nästan aldrig nåt med motorsport, F1, DTM, WRC, WTCC, STCC, Rallycross, Nascar, V8 Supercars mm, mm. Kimi är helt OK lite osnabb ibland bara, annars är finnarna för j-vliga att skaka fram duktiga förare se på Latvala i WRC till exempel. :-- Tur man har alla tänkbara kanaler att zappa mellan Sen blir det lite Mustangåka oxå såklart Citera
Leffe N cmc712 June 9, 2008 Report June 9, 2008 Är det bara jag som inte klarar av att hålla mig vaken genom ett helt F1-lopp eller finns det fler? Jag håller mig till racing med riktiga bilar som WTCC och STCC... Citera
pools June 9, 2008 Author Report June 9, 2008 Är det bara jag som inte klarar av att hålla mig vaken genom ett helt F1-lopp Ja! Citera
Tomas Stein CMC 1966 June 10, 2008 Report June 10, 2008 Jag tycker också att det kan vara lite svårt att hålla sig vaken framför tv:n till ett F1 lopp, men ändå så försöker jag att titta på alla live.Jag och några kompisar var nere på Monza och såg ett lopp live 2006 och det kan jag säga att har man sett och hört ett F1 lopp live så blir det helt annorlunda även när man ser på Tv:n.Nu vet man hur j-vla fort dom kör och hur ljudet låter.Det är kul i år när det är lite fight om täten.// Tomas Citera
ThomasFB June 16, 2008 Report June 16, 2008 se på Latvala i WRC till exempel. :-- Killen har gjort raketkarriär sedan han var tonåring..Morsan hans körde honom till tävlingarna innan han fyllde 18.Han kunde ju inte köra på vägen utan körkort (går att få tävlingslicens innan 18 )...killen satte sej i rallybil och vann....Det är bara en tidsfråga innan grabben är nr 1 i WRC rally. Han är en mega-megatalang. Lite mera rutin och det blir bra. Citera
pools July 18, 2008 Author Report July 18, 2008 Long time, no see.Länge sen någon postade här. Men nu blir det Tysklands GP på Hockenheim.Och kolla vilket ax en F1:a har på GRÄSET Citera
CMC 1061 Berra July 20, 2008 Report July 20, 2008 Det är för jävligt att man inte fick se slutet. Vem vann. Så spännande har det inte varit på länge.Berra Citera
CMC 1061 Berra July 20, 2008 Report July 20, 2008 Tack så mycket. Och Kovinen var hamnade han. Berra Citera
Lars Oscarsson cmc383 July 20, 2008 Report July 20, 2008 Hej.Det var första gången på länge det fanns lite spänning iloppet, eftersom Hamilton var klar ledare redan efter7 varv så kändes loppet redan lite avslaget. Sen kom avåkningen och pacecar, då blev det litekul att se på loppet igen, själv tycker jag att det är litetråkigt med Hamilton i täten igen. Kul med andra och tredje plasseringarna i alla fall. Citera
Stig August 3, 2008 Report August 3, 2008 Kul att Heiko vann även om det var på Massa bekostnad. Skönt att inte Hamilton var med i toppstriden på slutet. Timo tvåa. Bra gjort Toyota. Citera
pools August 15, 2008 Author Report August 15, 2008 Hej alla!Har vari på semester i Sydafrika i två veckor, fick se Ungerns GP på Supersport 6.Vår son, som vi hälsade på, har en kompis som också är F1-tokig. (Klart attsonen söker upp rätt kompisar) Han bjöd in oss för att se loppet.Vilken j*vla omkörning Massa gör i första kurvan. Helt otrolig. Men det syntessenare i loppet att ytterkurvan gick fortare.Kul för Kova att vinna sitt första.Det sägs att Kimmi åkt hem till Finland nu för att supa om sig lite och kommatillbaka i fin form till Europas GP den 24:e. Vi får hoppas att han verkligen är i bättre form då. Citera
FastMagnus August 15, 2008 Report August 15, 2008 VM i däckbyte den som har den snabbaste muttermaskinen vinner den dagen eller Helt otroligt kul att se på när dom visar hur fort det verkligen går Citera
Alabama Grill August 20, 2008 Report August 20, 2008 Då så, lite nytt på agendan! Missa för allt i världen inte loppet nu på söndag, Telefónica Grand Prix of Europe, Valencia Spanien. En helt ny bana i F1 sammanhang dessutom i stadsmiljö!!! Tänk er Monaco fast med omkörningsmöjligheter och ni kommer att få se ett race som går utöver det vanliga. Vi kommer att få se hastigheter på över 320 kmt vilket borde gynna Ferrari teamet. Häng med på en virtuell åktur: Eller med en F3 bil: Citera
pools September 7, 2008 Author Report September 7, 2008 Vilken dj*vla tävling. Allt såg ju så bra ut. Och så kom regnet.JAG HATAR REGN!!! FY F@@@N!! Citera
mats g johansson September 7, 2008 Report September 7, 2008 Är det bara jag här på forumet som håller på Mercedes-McLaren? (Såg inte racet idag)Mats Citera
Recommended Posts