Jump to content

Ett helt onödigt inlägg......


JH

Recommended Posts

Jag måste bara spy ur mig lite, eftersom jag nu börjat skruva tillbaka delar på mitt objekt.

Vilken SKITkvalité och dålig precision det är på vissa nya slitdelar. Samma delar köpta från samma ställe samma artikelnummer men det ser ut som de är tillverkade på olika planeter.

Exempel är fel mått, fel placerade smörjnipplar, olika innehåll i påsar m.m. Det måste ha hänt något på tillverkningsmarknaden för det är inte den första Mustangen jag skruvar på, men jag har då aldrig tidigare sett så ojämn kvalite.

Tack för att jag fick säga det.

Link to comment
Share on other sites

Haha!!

Jag känner igen mig så väl i "JHs" situation!!

Hade ett liknande utbrott häromåret när allt gick galet

http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8986&highlight=bensintank

Det spelar nästintill ingen roll vem man köper ifrån.

Jag har erfarenheter även från seriösa tillverkare som Scott Drake där jag fått delar som man nästan fått slänga i soptunnan.

Även Ford delar är skit ibland även om det är tryggast!!

För 4-5 år sedan köpte jag sidomarkerings ljus som låg i Ford kartong men stämplade ZZ för "service part"

I år 4 år senare hade glasen vittrat sönder och krackelerat!

Helt enkelt så är det bara att acceptera det.

Mustang och amerikaner är mest design och kvalitet kommer rätt långt ner på listan

VÄLKOMMEN TILL MUSTANG VÄRLDEN!!! :--

Link to comment
Share on other sites

Välkommen till verkligheten idag :shock: ,jag har också svurit både en och två gånger på dessa dåliga kvaliter.Men det är bara att kämpa på :)

Jodå jag kämpar på, men jag behövde spy lite bara. :--

För den som undrade vart jag köpt slitdelar så har det nog ingen betydelse, för leverantören är sällan tillverkaren. Just de prylarna som jag nu gråtit över kommer från "Mustang unlimited"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...