Doffe September 5, 2008 Report September 5, 2008 Detta råkade jag ut för!Samt att de repade bakluckan Citera
Tobias CMC1505 September 5, 2008 Report September 5, 2008 Allvarligt ?Fyfan vad pissigt. Skulle nog blivit bedrövligt jäkla förbannad.Någon ovänn eller är det helt oprovocerat ? Citera
Daniel Linde September 5, 2008 Report September 5, 2008 Jag blir så förbannad när jag ser sånt här!Frågan är vad man skulle göra om man såg det, man hade nog blitt olycklig. Citera
thirtyfour September 5, 2008 Report September 5, 2008 Den svenska förtrödenheten (skånska för avundsjuka).Skyller man inte på nån miljöfraktion och skär däck på nåns Jeep så gör man så här.Halvpundare som inte kan göra nåt själv med sitt liv tycker bevisligen inte att du och jag ska göra det iheller.Trist och det ökar mer och mer.Man vågar fan inte parkera sin bil ute längre, för är det inte parkeringsbucklor så är det sådant här.Vi hade ett antal kollegor där någon hade roat sig med att repa deras bilar för ett tag sedan, de hade gått från bil til bil och dekorerat där det passade.Näeh, bruksvagnen får väl snart vara nåt junk som ingen bryr sig från om man ska gå säker idag. Som min vinter 945:a, lagom rostig och oansenlig, tråkig ja, men den står där när jag kommer ut och oftast utan synliga skador.BTW: jag tog bort en sprayad (medvetet gjort) text på en annan bil med gamla hederliga "bums", snabbt på några sekunder och torka rent igen.Gick jättelätt, inte ett märke, men testa på ett litet dolt ställe först för säkerhets skull.Repan är ju inte fullt så lätt. Citera
Chili September 5, 2008 Report September 5, 2008 Sjukt, den svenska avundsjukan är ju helt otrolig, de kan gå förbi ett gäng med nya Volvo V70 som dessutom kostar en hundra tusen mer än Mustangen men den är accepterad medans Mustangen sticker ut och ska därför "märkas". Spelar ingen roll om det går att åtgärda ganska lätt det är ändå inget försvar till att man ska acceptera att folk går och sprayar på bilar "de inte tycker om"Trist jag lider med dig! Citera
tomasaxel September 5, 2008 Report September 5, 2008 Den svenska förtrödenheten (skånska för avundsjuka). Ja fyyyy fan för sånt!Tyävärr märks avundsjuka av på fler sätt när det gäller bilar... Citera
pineman September 5, 2008 Report September 5, 2008 Dessa jävla avundsjuka satans ungjävlar, eller vuxna borde få tungan utsliten inför publik. Jag lider med dig, själv skulle jag gråta blod om jag kom en morgon och såg detta.Inte får man ha nåt ifred längre. Hoppas du får tag på dom vid tillfälle, ring mig så kommer jag oavsett om det är 50 mil, gladeligen slår jag sönder deras knäskålar för att dom förstört din bil.Hoppas det fixar sig och att du får en bra helg trots allt.........Jag sörjer Citera
Doffe September 5, 2008 Author Report September 5, 2008 Ett ögon vittne såg händelsen som skedde kl 17:00 då jag snabbt skulle in och byta kläder efter jobbet. jag gav signalementet till polisen och han var känd hos dom. Rött hår skotts kilt och långa svarta kängor.jag rekondade bilen och allt gick bort som tur va.men dan innan så repade dom bakluckan så den ska in på lack. Citera
tomasaxel September 5, 2008 Report September 5, 2008 jag rekondade bilen och allt gick bort som tur va. Skönt, tur i oturen!!! Citera
Emerica September 5, 2008 Report September 5, 2008 Ähh fy fn.. vi tar och släpar han naken bakom din bil på strippen ..med det signalementet så kan det väll inte vara så svårt och hitta han. Att det ska vara så svårt och låta folks saker vara i fred. Verkar som han behöver lära sig en riktig läxa. Hoppas allt kommer och lösa sig bra för dig, tråkigt bara med allt extra tidsödande jobb bara för en sån jävla idiot.//Mvh Citera
Mightyjochen September 5, 2008 Report September 5, 2008 När ska vi träffa honom, alla medlemmar kommer och tar ett snack med honom sammtidigt, så får vi se hur kul han tycker det är Citera
Alabama Grill September 5, 2008 Report September 5, 2008 Jag ska personligen tömma tio sprayflaskor i käften på pestbölden som gjort det där! Jag har haft "turen" att få tag i en biltjuv tidigare och jag kan lova att det kändes bra! Citera
Roger P 2196 September 5, 2008 Report September 5, 2008 Skönt att färgen gick bort tråkigt med bakluckan bara. Undrar vad för idioter det är som inte kan låta folks bilar vara i fred.Skulle nästan kunna ta att nån repade bilen om jag fick ta dom på bar gärning... Citera
streetsaleen September 5, 2008 Report September 5, 2008 När ska vi träffa honom, alla medlemmar kommer och tar ett snack med honom sammtidigt, så får vi se hur kul han tycker det är Då kan vi ju passa på att turas om att släpa honom bakom våra bilar Citera
aahrling September 5, 2008 Report September 5, 2008 Fy fasen!Håller med det alla ovan sagt... Ni är helt inne på rätt linje! Citera
NickeH cmc 600 September 5, 2008 Report September 5, 2008 Helt jävla sjukt! Det är anledningen till att jag aldrig, ALDRIG parkerar, eller har parkerat min bil på stan!Inte ens Svensson-bilar går ju säkra! Fick min Volvo 855 Turbo hellackad efter en incident på 90-talet, när en 855 Turbo var "het"... Lämnade bilen nån timme på stan för att göra några ärenden. När jag kom tillbaka hade nån repat båda, HELA, långsidorna av bilen! Kul, nylackad och ny rekondad! Fy fan, man skulle kunna döda för mindre!Lämnar ALDRIG Shelbyn i ett utsatt läge!Men, det är ju egentligen bara för tragiskt!/Nicke Citera
Lassemålare CMC 2071 September 6, 2008 Report September 6, 2008 På min gjorde dom så här när dom stal den natten mellan 28-29 aug+ sönderbrutet start och baklucke lås. Jag lider med dig man borde kastrera dom små svinen. JÄVLA SVIN. MVH Lasse. Citera
Daniel Strand September 7, 2008 Report September 7, 2008 Man får många trevliga ideer från Saw filmerna....... Tyvärr kommer man antagligen själv att få leva på kringlehål och vatten resten av livet....Det verkar som att folk idag inte har någon som helst respekt för andras bilar. Man kan ju knappt parkera i stan förrens man har en bula i sidan. Försöker alltid att parkera långt ifrån andra, i någon ände på parkeringar. Trots att det finns hur många andra lediga parkeringsplatser, så ska dom stå brevid min bil. IDIOTER.Jag lämnar nog snart bilarna hemma och cyckar in till stan (eler skaffa en stridsvagn) Citera
Gtttggg September 11, 2008 Report September 11, 2008 Den där *hemma-lackeringen* på bilen var det värsta jag har sett! Det är en sak att snorjärsarna pajar busskurer (inträffar ofta här i stan) eller grafitti-målar dem men spraya på en bil är värre för det är mer personligt och kränkande. Respekt för folks bilar har ingen alls numera och givetvis handlar det om avundsjuka så det visslar om det. Jag skulle bli jävligt förbannad om det hade hänt på min bil. Det som Daniel Strand skrev om parkera i änden på parkeringen, känner jag igen. Står det en bil ensam, ska andra ställa sig där också. Kedjereaktionen kallar jag det. Jag ställer bilen också en bit ifrån andra bilar för slippa bucklor på dörren eller dyl. Det där om att skaffa en stridsvagn var ingen dum idé. Eller en vinterbil typ som man inte behöver oroa sig över när man parkerar i stan. Citera
AJ September 12, 2008 Report September 12, 2008 Försöker alltid att parkera långt ifrån andra, i någon ände på parkeringar. Trots att det finns hur många andra lediga parkeringsplatser, så ska dom stå brevid min bil. IDIOTER.Det där beteendet är ju jävligt märkligt och dessutom verkar många praktisera det !! Var på Motortown (arlandastad) häromveckan och parkerar då lite längre bort på en i princip tom parkering, typ 250 lediga platser. Ställer mig dessutom över 2 platser men när jag kommer tillbaks står det en Volvo i rutan bredvid mig. Eftersom hans viktigaste uppgift var att stå i rutan så stod han typ 20 cm från min bil. Hur lätt är det då att komma in i bilen ?? Dessutom så ser jag 2 barnstolar i bilen och då blir jag riktigt orolig !! Nåväl klättrar in i bilen, backar ur och gör en okulärbesiktning av bilen. Inga bucklor tack och lov. På vägen från parkeringen ser jag sedan den "skyldige" ! Snygg fru har han så jag rusar fram ställer mig nära, sträcker ut handen, råkar ta henne på rumpan, ber om ursäkt, jag såg inte att hon stod så nära, sägar att det var väl inte så farligt, borstar lite för att "sudda" ut mina eventuella avtryck. VAFAN, håll dig borta från min fru säger han då ! Håll dig borta från min BIL säger jag då ! Nja, det här sista va väl inte sant men vafan någon gång skulle man ju vilja markera Fast man gör ju som vanligt, knyter näven i fickan och svär tyst att alla idioter !!! Citera
Gtttggg September 12, 2008 Report September 12, 2008 Synd man inte känner en lapplisa som kan ge ut några blanka böteslappar som man i sin tur skriver: "Ni står parkerad för nära en raritet. " och sätter på dennes vindruta. Nu önsketänker jag lite....En teori kan vara att ser man en bil parkerad avsides, ställer man sig där också dvs man parkerar sin bil efter hur den andra bilen står för slippa kika efter linjerna på marken eller man tycker det går fortare att köra rakt på p-rutan och slippa ratta så mycket + ev backa lite. Citera
Sicce September 13, 2008 Report September 13, 2008 Jag ska personligen tömma tio sprayflaskor i käften på pestbölden som gjort det där! Jag har haft "turen" att få tag i en biltjuv tidigare och jag kan lova att det kändes bra!Berätta! Överlevde han? Citera
Alabama Grill September 13, 2008 Report September 13, 2008 Jo då, han lever i dag ett stillsamt familjeliv och har fast arbete vilket är glädjande. Men tyvärr så verkar våld eller hot om våld vara det enda skurkar verkar fatta. Citera
Recommended Posts