ekan December 8, 2008 Report December 8, 2008 söker som sagt bilder på svarta mustanger (2005- ) + fälgar.... helst 19" men annat går också bra. är riktigt sugen på svarta fälar med kromad kant men som sagt allt är av intresse. har suttit i timmar och tittat på alla möjliga amerikanska forum men har fortfarande inte hittat dem rätta!kanske sitter det nån här som har lite bilder som man inte sett? om inte så är det ju alltid kul att titta! Citera
Gäst December 8, 2008 Report December 8, 2008 Åhh, välkommen till fälgträsket...Sök på fälg mm på forumet kommer du hitta en del.Jag gillar Shelbys NYA fälgar, har själv dom gamla vilka är helt okej tycker jag. Lycka till! Citera
bege December 8, 2008 Report December 8, 2008 Här är ett par bilder på min bil med 20" oxxo fälgar byter ev till nästa år till 20" med svart centrum som du skriver om.Finns mycket bilder www.bmcforums.com klubben för svarta mustanger. Citera
evert cmc1622 December 9, 2008 Report December 9, 2008 Vad tycks om Saleen fälgar?Eller Foose Nitrous Grey fälgar som på min gamla musse? Citera
streetsaleen December 9, 2008 Report December 9, 2008 Fy fan va fin din Saleen är Evert, har säkert sagt det innan men jag säger det igen Citera
Peace105 December 10, 2008 Report December 10, 2008 Tipswww.tirerack.comDär kan du se hela deras sortiment på en svart Musse om du vill. Du kan alltså helt fritt välja bilmodell och färg (inkl Saleen Musse om man vill), Klicka på "view on vehicle" mycket praktiskt och bra för att hitta rätt! Citera
ekan December 10, 2008 Author Report December 10, 2008 Tipswww.tirerack.comDär kan du se hela deras sortiment på en svart Musse om du vill. Du kan alltså helt fritt välja bilmodell och färg (inkl Saleen Musse om man vill), Klicka på "view on vehicle" mycket praktiskt och bra för att hitta rätt!tackar för tipset men jag har även suttit där och tittat. tycker inte att man får en realistisk bild av hur det ser ut tyvärr... Citera
KR Motor December 12, 2008 Report December 12, 2008 Här är en het nyhet från Ruff Racing, R941 Lip lock Citera
MrTurbo_1645 December 13, 2008 Report December 13, 2008 Jag ÄLSKAR svarta bilar. Skulle gärna ha min Mustang i svart och med en svart bil gäller SVARTA fälgar! Utan tvekan snyggast. Till en modern bil är ju denna modellen mycket snygg. Funderar själv att köpa sådana till min bruksbil. En polerad brytning är att föredra, med vissa undantag. Är bilen helt svart, verkligen helst svart, kan helt svarta fälgar sitta som en smäck med. Som exempel, vår firmabil; Kromade / Polerade / Blanka, stora fälgar sitter på var och varannan bil nu förtiden, det känns som man blir en i mängden med sådana fälgar. Visst, det ser inte så illa ut men ändå;Detta är bättre; Citera
Recommended Posts