Jump to content

Recommended Posts

söker som sagt bilder på svarta mustanger (2005- ) + fälgar.... helst 19" men annat går också bra. är riktigt sugen på svarta fälar med kromad kant men som sagt allt är av intresse. har suttit i timmar och tittat på alla möjliga amerikanska forum men har fortfarande inte hittat dem rätta!

kanske sitter det nån här som har lite bilder som man inte sett? om inte så är det ju alltid kul att titta!

Åhh, välkommen till fälgträsket...

Sök på fälg mm på forumet kommer du hitta en del.

Jag gillar Shelbys NYA fälgar, har själv dom gamla vilka är helt okej tycker jag. Lycka till!

Tips

www.tirerack.com

Där kan du se hela deras sortiment på en svart Musse om du vill. Du kan alltså helt fritt välja bilmodell och färg (inkl Saleen Musse om man vill), Klicka på "view on vehicle" mycket praktiskt och bra för att hitta rätt!

tackar för tipset men jag har även suttit där och tittat. tycker inte att man får en realistisk bild av hur det ser ut tyvärr... :shock:

Jag ÄLSKAR svarta bilar. Skulle gärna ha min Mustang i svart och med en svart bil gäller SVARTA fälgar! Utan tvekan snyggast. Till en modern bil är ju denna modellen mycket snygg.

enk-4285650138gm_cp.jpg

Funderar själv att köpa sådana till min bruksbil. En polerad brytning är att föredra, med vissa undantag. Är bilen helt svart, verkligen helst svart, kan helt svarta fälgar sitta som en smäck med. Som exempel, vår firmabil; 8)

221TurboX.jpg

Kromade / Polerade / Blanka, stora fälgar sitter på var och varannan bil nu förtiden, det känns som man blir en i mängden med sådana fälgar.

Visst, det ser inte så illa ut men ändå;

DSC01807.jpg

Detta är bättre;

IMG_0607.jpg

car18aprilwheels_0062.jpg

2599126353_bbac6903ed_b.jpg