lukito January 25, 2009 Report January 25, 2009 ... har jag igår kväll suttit med photoshop och gjort en rätt snygg bild/bakgrund på min bil!http://www.johnwicksell.se/mustang.JPGkommentarer är välkomna! Jag är nöjd med den!om inte bilden syns så är adressen:http://www.johnwicksell.se/mustang.JPG Citera
pools January 25, 2009 Report January 25, 2009 Lägg av! Den där har du inte gjort själv! Vad heter firman som gjort den? Den är ju skitläcker! Fan, jag måst nog läramej Photoshop, finns det nåra bra sajter?Mvh. Citera
Morst January 25, 2009 Report January 25, 2009 Jag säger som pools, har MYCKET svårt att tro att du gjort den på egen hand, men om du verkligen har det så...är du värd en stor laddning komplimanger och min djupaste beundran! Mycket imponerande! Snygg bil också! Citera
Djin January 25, 2009 Report January 25, 2009 Som photoshop-nörd kan jag intyga att han nog mycket väl har gjort den där bilden, för det är rätt lätt. Men den är grymt snygg! Riktig reklamplansh a la Kellby. Citera
lukito January 25, 2009 Author Report January 25, 2009 jodå. jag har gjort den lite pill var det, bilden var inte bra från början. gillade vinkeln dock.lägger med orginalbilden. ( http://www.johnwicksell.se/org.JPG )har hållt på med PS i typ 10 år till och från och gått designskola så kan kan jag. Om det är nån som vill ha en bakgrund så är det bara säga till och maila. tar inget betalt. jag tycker det är kul! tveka inte o säg till om ni vill ha en bakgrundsbild till er dator!john.wicksell@bredband.netTack för de snälla kommentarerna! Citera
lukito January 29, 2009 Author Report January 29, 2009 Så där ja, fick mitt första mail från någon här på forumet som ville ha sin bil som bakgrund!Här är resultatet! Citera
tomasaxel January 29, 2009 Report January 29, 2009 Grymt snyggt, mycket impad ! Om du kollar här:http://www.google.se/search?hl=sv&q=pho ... otoshop+tuSå hittar du säkert en bra tutorial. Tycker du det är lättre på svenska så är det nog lite knivigare, säg till i sådana fall så kan jag hjälpa dig rota fram nått! Citera
fenne January 30, 2009 Report January 30, 2009 det är min bil på bilden. kan bara säga att jag blev j-vligt nöjd. jag bugar o tackar för bilden. Citera
lukito January 30, 2009 Author Report January 30, 2009 Varsågod! kul att du blev nöjd! det blev jag också.. läckert 'flow' i bilden typ Citera
lukito February 1, 2009 Author Report February 1, 2009 haha nu har jag visst massor med bilder att göra! men det är ju roligt att få mail åtminstone Citera
lukito February 2, 2009 Author Report February 2, 2009 Senaste alstret!Micke Persson blev även han nöjd! Roligt att göra alla glada! Ni har ju så fina bilar!!! Citera
pineman February 2, 2009 Report February 2, 2009 Satan va duktig du e´, man blir impad. Good workJag har mailat dig två bilder, hoppas du har tid o lust....Mvh pineman....O visst den e Torch Red........ Citera
lukito February 2, 2009 Author Report February 2, 2009 jepp jag fick det! tack för komplimangerna.Har fått en del mail, så jag tar dom i turordning! Citera
tomarc February 3, 2009 Report February 3, 2009 Jäklar vad snyggt! riktigt bra! Jag är mycket imponerad, tycker du har fått fram känslan mycket bra i den klassiska mustangen! Snyggt färgval också!Min Mustang har aldrig varit så snygg NU ska jag konvertera bilden så jag kan ha den som profil-bild; i telefonen osv..Miljoner tack för ett superpt jobb!/Thomas Citera
Per Berglund February 3, 2009 Report February 3, 2009 Appropå våren så måste den nog vara här snart.Tog det här fotot utanför husknuten och vette fan om det finns något säkrare vårtecken eller? Citera
lukito February 4, 2009 Author Report February 4, 2009 Ännu en bild! Blev mycket nöjd även med denna! Ser verkligen ut som om den gamla FB:en gnistrar! Citera
Edeson February 4, 2009 Report February 4, 2009 Hej John !Här är en till som är lika nöjd !Du ger verkligen liv i bilderna, supernice !Tackar !/Edeson Citera
Tobias CMC1505 February 4, 2009 Report February 4, 2009 Appropå våren så måste den nog vara här snart.Tog det här fotot utanför husknuten och vette fan om det finns något säkrare vårtecken eller? Säkrare idiot-tecken finns inte. Citera
Göran H February 4, 2009 Report February 4, 2009 Det här med Photoshop verkar vara nåt man kan göra vad som helst med Det här pysslar min minsting med. Nya mätartavlor till Mussen ska det bli http://gurksnutten.bilddagboken.se/p/da ... d=157413#0 Citera
streetsaleen February 4, 2009 Report February 4, 2009 Hahha spela golf nu. då e man fan bra sugen allt Citera
pools February 8, 2009 Report February 8, 2009 Appropå våren så måste den nog vara här snart.Tog det här fotot utanför husknuten och vette fan om det finns något säkrare vårtecken eller? Här uppe hos oss, spelar vi med röda bollar på vintern. På sjöisarna då. Fastman måste värma bollarna efter dom gått i hål. Annars blir det ett islager pådom som påverkar spelet. Det är ju tur att dom flyter i alla fall. Mvh. Citera
pineman February 9, 2009 Report February 9, 2009 jepp jag fick det! tack för komplimangerna.Har fått en del mail, så jag tar dom i turordning!Väntar med spänning.......Men stressa inte bara, men jag e´så satans nyfiken. Måste bara ha ett nytt skrivbord på datorn..... Citera
Recommended Posts