Jump to content

installera startknapp?


fenne

Recommended Posts

någon här som vet hur man monterar dit en startknapp som ersätter 12v uttaget?

köpte en startknapp av grufman där följde inte med några instruktioner så vet ej ritkigt var jag ska ha kablarna.. :)

Link to comment
Share on other sites

japp det var den. tackar så mycket! :)

verkar dock jobbigare än jag trodde att sätta dit den... :(

Hoppsan ! En sån där köper inte jag, hur många små plastgrejer kommer inte gå sönder om man ska riva halva inredningen för att få dit den :(

Link to comment
Share on other sites

Ha ha..plocka sönder halva bilen för att montera dit en manick för ett par hundralappar. Endast hardcore fans gör det här! :D Lovely!!!

Ett par hundralappar ! närmare 1500 kr går den lös på :!:

Men den rockar 8) .

//Micke.

Link to comment
Share on other sites

Tar man bort nyckeln eller sitter den kvar på samma ställe?

Ser rätt kaxigt ut!!! :twisted:

Jag har installerat en sån från Mustang performance. Nyckeln sitter kvar, vid installationen kan du välja bort nyckelstart eller ha både och. :--:--

Ser värre ut än det var och intallera den. Jag novis gjorde det på ca 3 timmar med mycket huvudbry. :?

Men det fungerar kanonbra. :--:--

Link to comment
Share on other sites

Men var kopplar man in GPS:en sen då?? :--

har jag inte helt fel sitter där ett 12v uttag i mittenfacket mellan sätena oxå tror jag.. .:)

får se om jag pallar installera den där startknappen... har lite dåligt tålamod med pilljobb så risken e att man drar isönder halva inredningen o då blir genast den där knappen dyr... :)

Link to comment
Share on other sites

Var själv lite inne på startknappen för ett tag sen, men gillar inte att man ska fila ner kanterna där knappen ska sitta. Har en vision att de modifieringar jag gör ska kunna tas bort och bilen kunna återställas till orginal ifall andan skulle falla på (kräver redan nu några hyllmeter i garaget..) och då faller startknappen bort för min del.

Att montera den tror jag inte är så svårt, se bara till att du står i en varm lokal så instrumentpanelen är riktigt varm. Kall plast har ju egenskapen av att vara skör så att pilla med instrumentpanelen i minusgrader är väl inget att rekomendera.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...