Christian Lindén October 6, 2014 Author Report October 6, 2014 Sen skulle jag ju bromsa klart motorn sa jag ju nu med cometic mls packningar! Blev av nu i lördags med helt ok resultat Citera
mhdin October 6, 2014 Report October 6, 2014 Fy fan Christian, riktigt vackra kurvor. :pSkriv ett mess om du kör neråt nånstans så kommer jag förbi o. kollar. Citera
Anders Lindström October 7, 2014 Report October 7, 2014 Håller med Micke, VILKA VACKRA KURVOR!!! Imponerande bil du har och otroligt kul att du kan nyttja den både rakt fram, i kurvåkning å PÅ TVÄREN ! Citera
bossrules October 7, 2014 Report October 7, 2014 Det var då det sjukaste. Bra jobbat . Tycker man har bra flås då man ligger på snett över 500hp men man är rikstvåa i bästa fall. Hur gick det med bakaxeln? Vad har du stoppat i för prylar. Citera
NackaBosse October 7, 2014 Report October 7, 2014 1000 hp! Min bil skulle gå i småbitar om man plockade i din motor och gasade på. 1 Citera
Wallentin November 19, 2016 Report November 19, 2016 Riktigt grymt bygge! Kul att den används rakt fram och även på bredden :) Citera
Recommended Posts