Cabbe70 February 20, 2009 Report Share February 20, 2009 Hej.Någon som har ett bra tips på hur man monterar in en modern CD-spelare i en Mustang 70 utan att fördärva instrumentpanelen./Dan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
matteponken February 20, 2009 Report Share February 20, 2009 Hejsan Du kan ju montera en sådan hära panelhttp://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... y=EMUSTANGEller gå in på mustangunlimited och sök på radio bezel så dyker där upp lite och välja på Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabbe70 February 20, 2009 Author Report Share February 20, 2009 Hej.Bra tips, tack för de'/Dan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Holm CMC1740 February 20, 2009 Report Share February 20, 2009 Du kan ju alltid köpa en med fjärrkontroll, så kan du gömma undan denpå lämplig plats Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias CMC1505 February 20, 2009 Report Share February 20, 2009 Eller så slänger du den åt hel.. och sätter in en Mp3-spelare istället. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingo February 22, 2009 Report Share February 22, 2009 Eller så slänger du den åt hel.. och sätter in en Mp3-spelare istället. CD är helt klart åttiotal...Mp3 spelaren ryms i handskfacket,går köra trådlöst eller med kabel till orginalradio eller direkt till ett slutsteg.En cdväxlare kopplad till en modifierad orginalradio var väl nittiotal... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund February 22, 2009 Report Share February 22, 2009 Grabbar har ni tänkt på en sak att alla kanske inte sitter och laddar hem MP3 eller ens vet vad det är!Trådskaparen fråga hur man monterar en CD-spelare så antar det är en befintlig.Annars håller jag med om det är köp av CD spelare se till den har en USB ingång så man kan trycka in "stickan" med MP3 låtarSjälvklar med rätt "sticka". Här är min! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingo February 23, 2009 Report Share February 23, 2009 köper man en cd i dag så klarar den väl oftast mp3 skivor,och många har uttag för sticka.Mennästan alla nya cd har ju uttag till cdväxlare/slutsteg etc.Där kan man koppla in en kabel till en vanlig mp3 spelare också.Men problemet är att det ju inte längre verkar finnas rattaxelstereo att få tag på,så då blir det att kapa upp.är det redan uppkapat för stereon är det ju inget att fundera på då är det ju bara att montera ,nytt hela vägen.men är det inte uppskuret tycker jag att det är helgerån att skära upp när det finns alternativ som är diskreta.Och jag hade stereo 8 i min första raggarbil,i första mustangen satt en inspelningsbar mecca stereo kan jag ta till mig ny teknik klarar nog de flesta andra det också.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabbe70 February 24, 2009 Author Report Share February 24, 2009 Ok, tack för alla tips. Att såga upp panelen är inte aktuellt. Där sitter i dag en original Philco radio visserligen ur funktion men den går väl att fixa. Någon som vet var det finns folk som sysslar med att reparera en gammal bilradio?Dan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts