Lars Oscarsson cmc383 February 21, 2009 Report February 21, 2009 Hej.Vad kommer alla entusiaster ifrån, måste säga att jagär glad för att ni finns, äntligen är det fler som fåttse värden genom plåten. Lycka till med svets och allt vad renovering kan beståav, hoppas du fortsätter att dela med dig, frågor besvarasav oss alla. Citera
Lygdman cmc813 February 21, 2009 Report February 21, 2009 Jätte kul att se fler "stora" projekt, kommer följa även denna med stort intresse..Det bästa med bilderna är att arbetslusten börjar återkomma Citera
Lente cmc 2346 February 21, 2009 Report February 21, 2009 Kan bara instämma i detta. Kul med alla renoverings-projekt.Det jobbas som aldrig förr i garagen. Man känner igen sig påbilderna. Lygdman skrevDet bästa med bilderna är att arbetslusten börjar återkomma Instämmer helt i detta.Fortsätt kämpa och håll oss uppdaterade.Lycka till. Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 24, 2009 Report February 24, 2009 Det blir ju jätte bra, börjar undra om det inte är enplåtis vi har att göra med i alla fall, snyggt blir det. Citera
THOMAS February 26, 2009 Author Report February 26, 2009 Fyller på med fler kort(Nej Lars,jag är inte plåtis.Bara glad amatör) Citera
JohnB February 26, 2009 Report February 26, 2009 .....jag är inte plåtis.Bara glad amatörDu hade lurad meg.... Er utbildad plåtis, men jobbar inte direkt med det Snygt og snabt jobbad.John Citera
THOMAS February 26, 2009 Author Report February 26, 2009 Ja hade jag varit utbildad plåtis så hade jag kanske insett "vansinnet" i att laga den här rosthögen. Då hade den nog skrotats. Så det är väl tur på sitt sätt att man är som man är. Är väl bra att det går att bevara ytterligare en Mustang. Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 27, 2009 Report February 27, 2009 Jag är imponerad, känner en annan som gjortnågot liknade , du är mer godkänd i ditt amatörplåtarbete. Citera
Tobias CMC1505 February 27, 2009 Report February 27, 2009 Grymt bra jobbet Thomas! Ta det lugnt imellanåt också så du inte går in i väggen. Citera
Fredde77 March 2, 2009 Report March 2, 2009 Grymt snyggt jobb Thomas!Fast det här är väl inte första 71-73 renoveringen du gör? Vi har talats vid några gånger per telefon och jag vill minnas att du gjort några riktigt fina renoveringar förut. Jag kanske är ute och cyklar, men det måste vara något speciellt med den här bilen /Fredde Citera
THOMAS March 2, 2009 Author Report March 2, 2009 Helt rätt Fredde !Har gjort "några" innan.Har så mycket delar till 71 kvar,så det är väl därför jag gav mig på detta projekt.Har varit svårt att sälja 71/73 delar även om man tagit repropris på NOS delar.Så nu åker dom flesta delarna på den här bilen.Men din luftrenare blev väl bra på din bil ? Har du gjort nått mer med den på sista tiden ? Citera
Fredde77 March 3, 2009 Report March 3, 2009 Helt rätt Fredde !Har gjort "några" innan.Har så mycket delar till 71 kvar,så det är väl därför jag gav mig på detta projekt.Har varit svårt att sälja 71/73 delar även om man tagit repropris på NOS delar.Så nu åker dom flesta delarna på den här bilen.Men din luftrenare blev väl bra på din bil ? Har du gjort nått mer med den på sista tiden ?Nja, det har varit lite stiltje den senaste tiden, men jag blev taggad av bl.a ditt idoga arbete så jag la upp lite bilder på min bil igår kväll./FreddePS. Luftrenaren blev kanon. Citera
Lente cmc 2346 March 3, 2009 Report March 3, 2009 Hej !Här jobbas det frenetiskt. Vilken energi. Snabbt och bra blir det också.Syns att det inte är första gången du håller i en svets. Imponerande. Citera
Recommended Posts