Jump to content

"Rekond" av 1971 Mach1 cmc 226


THOMAS

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Nej den är inte färdig än Tomas S,2010 hoppas jag. Vi får holla till godo med Thomas fina "rekond" så länge.Ons/3 Juni kör träffarna igång igen iVadstena .Välkommen då

Link to comment
Share on other sites

Helt rätt Fredde !

Har gjort "några" innan.

Har så mycket delar till 71 kvar,så det är väl därför jag gav mig på detta projekt.

Har varit svårt att sälja 71/73 delar även om man tagit repropris på NOS delar.Så nu åker dom flesta delarna på den här bilen.

Men din luftrenare blev väl bra på din bil ? Har du gjort nått mer med den på sista tiden ?

Hej TOMAS!

Har sett den pågående "Rekonden" av mach1:an. Grymt imponerad. Är själv 29år och har sedan 2 år en 71mach1:a. Saknar en del orginaldelar exteriört,interiört samt motorutrymmet. Du skriver att du har mycket delar till 71:a och att det svårt att bli av med. För mig har det snarare varit tvärtom. Jag kan inte hitta de delar (NOS eller repro) jag saknar.

Är detta intressant för dig får du gärna hör av dig till mig via forumet eller på mail: il0701@xdin.com

Mvh /// Isak

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Passar på att montera ihop instrumentpanelen i väntan på topparna från planslipning.

Här är det mycket smådetaljer som ska rengöras och ytbehandlas.

(Är det bara jag som tycker att rengöringen vid en renovering är det tråkigaste ? )

post-45-144839255487_thumb.jpg

post-45-144839255495_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...