Jump to content

Featured Replies

• Svar 238
  • Visingar 34,9k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Har lyckats få hjälp med att "plocka " ur mina bilder ur min gamla havererade dator/hårddisk ! Har försökt uppdatera så gott som möjligt,men vissa bilder vill inte visa sig direkt utan man får klicka

Posted Images

• 3 weeks later...
comment_74305
Helt rätt Fredde !

Har gjort "några" innan.

Har så mycket delar till 71 kvar,så det är väl därför jag gav mig på detta projekt.

Har varit svårt att sälja 71/73 delar även om man tagit repropris på NOS delar.Så nu åker dom flesta delarna på den här bilen.

Men din luftrenare blev väl bra på din bil ? Har du gjort nått mer med den på sista tiden ?

Hej TOMAS!

Har sett den pågående "Rekonden" av mach1:an. Grymt imponerad. Är själv 29år och har sedan 2 år en 71mach1:a. Saknar en del orginaldelar exteriört,interiört samt motorutrymmet. Du skriver att du har mycket delar till 71:a och att det svårt att bli av med. För mig har det snarare varit tvärtom. Jag kan inte hitta de delar (NOS eller repro) jag saknar.

Är detta intressant för dig får du gärna hör av dig till mig via forumet eller på mail: il0701@xdin.com

Mvh /// Isak

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • Author
comment_78794

Passar på att montera ihop instrumentpanelen i väntan på topparna från planslipning.

Här är det mycket smådetaljer som ska rengöras och ytbehandlas.

(Är det bara jag som tycker att rengöringen vid en renovering är det tråkigaste ? )

post-45-144839255487_thumb.jpg

post-45-144839255495_thumb.jpg

• 2 weeks later...