CMC 1061 Berra April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 Hej alla Musse freaks! Nu undrar jag hur många är det som tar första provturen för i år efter vintervilan. Denna påsk?Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_c April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 Hehe var ut en sväng med min musse redan förra helgen Skön känsla! Soligt o fint o cabben va nere Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dread April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 En liten provtur blev det iaf, men mest för att man fick sånt fint besök (och hjälp med bromsarna).Och nej, bilden är inte ett PhotoShop montage Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 Har säkert en månad kvar. Vägarna är visserligen torra, men det snöade itorsdags. Långt kvar alltså. Men då den dagen kommer att vi gör förstaturen så talar jag om det. Då kommer jag att på en enda dag ha kört fler milän vad skåningarna har hunnit med hittills i vår. Fast i dag skiner solen från en nästan molnfri himmel. Bara 5 grader varmt,menjag har kunnat sitta ute på altanen i solen 3 timmar i dag. I en solstol då, intei mussen, den står fortfarande i garaget. Fast den börjar ge konstiga ljud frånsej, den ser väl solens strålar den också, och vill ut. Det går åt rätt håll! Mvh.pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias CMC1505 April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 32 Grader i solen, vindstilla.Klart man åkt Mustang heeeela dagen så man fått lite blåst på sig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 32 Grader i solen, vindstilla.Klart man åkt Mustang heeeela dagen så man fått lite blåst på sig. Här räknar vi inga gradtal på solväggen, bara i skuggan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
christer olofsson April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 Gatan utanför mitt hus !!!Inte aktuellt med 1a provturen än. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra April 11, 2009 Author Report Share April 11, 2009 Usch vilken hemsk bild du bjuder till oss.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 Gatan utanför mitt hus !!!Inte aktuellt med 1a provturen än.Du bor nog längre norrut än jag? Var bor du?Fyll gärna in din profil, så vi får veta lite mer! Mvh.pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe N cmc712 April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 Ni är sent ute...Jag åkte premiärtur för ca en månad sen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 Ni är sent ute...Jag åkte premiärtur för ca en månad sen... Ja, va f@n gör man när man bor i norra norrland? Man blir dj@vligt avundsjukpå er som kan ta fram mussen i februari. Men man kan ju inte flytta heller,jag menar vem skulle förse er med virke, malm och el, om vi alla flyttade nertill södra Sverige? Trots allt, MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR, pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe N cmc712 April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 Men man kan ju inte flytta heller,jag menar vem skulle förse er med virke, malm och el, om vi alla flyttade nertill södra Sverige? Trots allt, MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR, poolsHaha, poäng till dig! Glad påsk!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 April 11, 2009 Report Share April 11, 2009 AHHHHH idag var det 19.1 grader på Ekerö i skuggan så j.....a underbartmen premiären var för en månads sen. Jag har ju nyligen fått ett garage så man har ju lite jobb med attgöra det värdigt en Mustang, visserligen bara ett en bils garage men ändåJag är mycket nöjd ändå. Ska lägg upp lite bilder snart. MVH Lasse. :boss Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra April 12, 2009 Author Report Share April 12, 2009 Tänk att dom på Ekerö ska låta så mycket. Det var säkert -19,1 i solen. Eller hur Lasse. Visst är det ett underbart väder i helgen. Det har väl alldrig ryckt så här mycket i kroppen. Det verkar som det blir värre ju äldre man blir.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke CMC 2232 April 12, 2009 Report Share April 12, 2009 Ca 18 grader i Karlstad igår och förhoppningsvis lika fint idag Blev ett par timmar bakom ratten med ett brett leende och ett pardämpade skratt när jag tryckte på gasen.Många glada blickar från fotgängare när man gled runt med cabennere (som den ska vara)Någon mer i Karlstads området som ska ta en sväng idag? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanT5 April 12, 2009 Report Share April 12, 2009 Backade ut min T5:a men fick inte den att gå riktigt bra så provturen får vänta lite.Men den rullar efter att den ställdes av 23-12-82. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools April 12, 2009 Report Share April 12, 2009 82? Menar du att bilen inte rullat nånting sen 82? Har du nyss köpt den, renoverateller bara väntat? Bilen ser ju väldigt fräsch ut. Du måste berätta! Mvh.pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools April 12, 2009 Report Share April 12, 2009 fel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ April 13, 2009 Report Share April 13, 2009 Ni är sent ute...Jag åkte premiärtur för ca en månad sen... Ja, va f@n gör man när man bor i norra norrland? Man blir dj@vligt avundsjukpå er som kan ta fram mussen i februari. Men man kan ju inte flytta heller,jag menar vem skulle förse er med virke, malm och el, om vi alla flyttade nertill södra Sverige? Trots allt, MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR, poolsJa, nog finns det snö i Norrland. Var uppe i Avakko i påsk, som ligger mellan Gällivare och Kiruna, och där dröjer det nog innan Mustangerna kommer fram ! Stackare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra April 13, 2009 Author Report Share April 13, 2009 Skit tråkigt hann tvätta bilen men inte ta en liten provtur. Så är det när man inte får vara ifred. Men nästa helg då blir det av istället.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools April 13, 2009 Report Share April 13, 2009 Ja, nog finns det snö i Norrland. Var uppe i Avakko i påsk, som ligger mellan Gällivare och Kiruna, och där dröjer det nog innan Mustangerna kommer fram ! Stackare Härlig bild! Men där ser man spåren av den andra Mussen, skotern. Vi har jutvå garage. Ett för Mussen och ett för skotern. Mvh.pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ April 13, 2009 Report Share April 13, 2009 Ja, nog finns det snö i Norrland. Var uppe i Avakko i påsk, som ligger mellan Gällivare och Kiruna, och där dröjer det nog innan Mustangerna kommer fram ! Stackare Härlig bild! Men där ser man spåren av den andra Mussen, skotern. Vi har jutvå garage. Ett för Mussen och ett för skotern. Mvh.poolsJa, skotern är ett fullgott alternativ, grymt roligt för en 08:a att fara omkring på i skogen ! Svettigt när man kör fast bara men så kan det gå för en glad amatör Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools April 13, 2009 Report Share April 13, 2009 Ja, skotern är ett fullgott alternativ, grymt roligt för en 08:a att fara omkring på i skogen ! Svettigt när man kör fast bara men så kan det gå för en glad amatör Köra fast? Jag förstår inte riktigt. Det går väl inte att köra fast med en skoter?Eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredde77 April 13, 2009 Report Share April 13, 2009 Det är synd att man som norrlänning måste vänta så länge på att få köra mussen..... Fast det kändes helt ok i helgen då jag satt i en renfäll på Vemdalsfjället.. +14 grader i skuggan och sol /Fredde Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra April 14, 2009 Author Report Share April 14, 2009 Vacker bild. Men vår bilder med lite tussilago är mycket bättre.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts