ingvar September 3, 2010 Author Report September 3, 2010 hej. donator bilen skall jag ta ac anlagningen,och golv konsolen sedan skall jag ha bilen och se hur alla delar ,kablar ledningar sitter jag hittar ingen rost på karossen. 68 har jag gort i ordnig framvang håller på med bakaxel har bytt lager packboxar och diff lammer det blir 3,25 utv. håller på att korta bajon har satt dit botten plugg skall flytta fasten for blafjarden på axelen fortsättnig följer Citera
ingvar September 10, 2010 Author Report September 10, 2010 hej har nu kortat bakaxelen skall nu måla den har nu varit och tittat på 68 den blir klar från lack efter end of summer fortsätnig följer. Citera
ingvar September 24, 2010 Author Report September 24, 2010 hej har nu målat bakaxelen monterar 2,5 tums broms belägg och trummer delarna ligger i startgroparna för att när bilen kommer från lack. forsättnig följer Citera
ingvar October 15, 2010 Author Report October 15, 2010 nu är mussen väldigt röd, skall sätta på c stripsen , sedan måla klarlacken, hoppas att jag kan hämta bilen på onsdag Citera
ingvar October 16, 2010 Author Report October 16, 2010 jaaa då är den röd och fin måste lägga upp ett foto på den fast steff säger nej ,, men en liten teaser kommer bättre bilder senare ,, Citera
JanneJ October 17, 2010 Report October 17, 2010 Bra ingvar!Lyssna inte på Steff när han vill leka hemlighetsgubbe.. Droppar in så fort jag har vägarna förbi Citera
steff October 18, 2010 Report October 18, 2010 njaa du janne det är la inte det att jag är vill hålla hemligt, jag ha så svårt med dessa KORT tagna med mobiler som är gryniga och stämmer inte färg men ok alla ser ju nu att den är röd allafall / steff Citera
dana October 19, 2010 Report October 19, 2010 Hej IngvarVad roligt att du lackar din bil röd och med Mach 1 stripes eller för att hedra Steff . Är det inte så..eller..Hälsn ifrån en som vill se hur det blev , Dan Citera
steff October 23, 2010 Report October 23, 2010 vägen hem till garaget för slutmontering . nästa gång denna bil kommer ut ska det vara mycke bättre väder kolla filmen här : ha de gott / steff Citera
FastMagnus October 23, 2010 Report October 23, 2010 OBS OBS Alltid viktigt i såna här samhang att ha aluhjul även på trailern för en still full entre Citera
dana October 24, 2010 Report October 24, 2010 Detta ser ju toppen ut. Som vanligt bra filmat av dig Steff. Lycka till med slutmonteringen Ingvar..Hälsn Dan Citera
CMC 1061 Berra October 26, 2010 Report October 26, 2010 Kul rulle. Och den mussen ser ut att bli något extra. Berra Citera
ingvar October 30, 2010 Author Report October 30, 2010 hej har nu moterat bak ändan nästan färdigt håller nu på med el systemet har tängt att ha 4 st extra mätare olje tryck,temp för motor och temp för växelådan men jag skall ha den viktigaste mätätaren bränsle tryck håller på att dra 12mm ledning från tank till förgasare Citera
dana November 10, 2010 Report November 10, 2010 Hej Ingvar Vi får tacka för en trevlig Garage kväll med fika ,samt att det var kul att se hur Mussen blev efter lack. Dan och grabbarna ifrån Borås. Byggare Ingvar till Höger så klart... Citera
Gurra November 23, 2010 Report November 23, 2010 Var och hälsade på efter VP:s öppning av nya butiken(VP vågar ju satsa nu när dom har sella som kund) Tackar Sella o Steff riktigt kul kommer gärna upp fler gånger Magnus var dessvärre tvungen att jobba (han vaknar fortfarande svettig mitt i natten och grämer sej att han inte kunde hänga på) vi hörs om inte annat i Varberg Citera
ingvar November 27, 2010 Author Report November 27, 2010 hej alla nu har jag monterat bensintank bränslerör 12 mm , framvagnen med bromsar är klart värmeanläggningen med ac klart, nästa steg är att börja med innertaket ,, ha de bra / sella Citera
ingvar December 3, 2010 Author Report December 3, 2010 hej har nu monterat innertak solskydd takkonsoll håller på med dropp lister ha det bra Citera
ingvar December 17, 2010 Author Report December 17, 2010 hej alla mustang vänner här kommer en uppdatering . har nu monterat fram och bak rutan med lister och kitt . seppo kommer i morron och hjälper mig att lyfta i bak axelen den ar lite tung att lyfta i själv det blir 3,25 diffbroms 9 tum skall montera kromade tracksbars skall sätta ner bilen på jul på juldagen god hjul på er allesammans Citera
steff December 27, 2010 Report December 27, 2010 hej nu har bilen fått känna på lite vinter den är nu borta från vaggan och står på hjulen men det var inte länge som bilen fick stå i snö snabbt tbx in i garaget för mera montering , kommer en container efter nyår med massa roliga saker , hmmm undra om sella beställt nått roligt till mej ha de gott / steff Citera
steff January 10, 2011 Report January 10, 2011 hej fick en container med massa godsaker tunnelports insug med dubbla hollley 750 cobra luftrenare 427 cobra ventilkåpor + oljetråg canton T sump oljetråg , aliminium vattenpump , gas reglage till dom 2 förgasarna bränslerör , 2 extra tunnelport toppar , blå tändkablar , och mycke andra småsaker till motorn , Citera
coke89 January 22, 2011 Report January 22, 2011 visst är det kul när containern äntligen kommer!Kul att det går framåt!! Citera
ingvar January 30, 2011 Author Report January 30, 2011 hej har nu monterat på skärmar front dubbla el fläktar skall nu montera dit ljud isolerin i golvet och sido panlererna bak hälsnigar invar Citera
Recommended Posts