rullebull October 3, 2009 Report Share October 3, 2009 så har då nya bilen äntligen kommit hem till tmrå!! ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette October 3, 2009 Report Share October 3, 2009 den är JÄTTE cool!!!!inte ett dugg avis på dig... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danne M October 3, 2009 Report Share October 3, 2009 Grymt cool ! Grabber orange e så nice. Väcker starkt habegär Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freddie86 October 3, 2009 Report Share October 3, 2009 Jäklar vad fin!Man blir som lite sugen på att byta bort fastbacken när man ser sånna här bilder Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickeH cmc 600 October 3, 2009 Report Share October 3, 2009 Väldigt fin! Grattis!Är säker på att du kommer att bli grymt nöjd! /Nicke Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emerica October 4, 2009 Report Share October 4, 2009 FY FN VAD NAJS DEN ÄR Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
aahrling October 5, 2009 Report Share October 5, 2009 Grattis!! Fina bilder på en fin bil! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJÖRN_84 October 5, 2009 Report Share October 5, 2009 Grattis till en sjukt snygg kärra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rullebull October 5, 2009 Author Report Share October 5, 2009 tack för alla fina omdömmen!! synd bara att vintern är för nära så det hinner nog tyvärr inte bli så mycket kört! så det blir nog en låååååång vinter!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm October 5, 2009 Report Share October 5, 2009 Men Grattis.. Måste säga åt frun nu, att hon ska åka på IKEA. Så kommer jag förbi dig å dräglar med eh stor haklapp. Gattis igen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMY G October 6, 2009 Report Share October 6, 2009 kanon läcker! samma färger som när bajen spelar borta och det gör ju inte bilen sämre .fick min vid samma tid förra hösten och det blev en låååååång vinter Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Ö October 6, 2009 Report Share October 6, 2009 Grattis!Färgen är grymt läcker! En uppsättning svarta fälgar är allt som saknas... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rullebull October 6, 2009 Author Report Share October 6, 2009 tyvärr blir det inga svarta fälgar! det blir nog alcoa forged wheels ( super snake wheels) och du jonas är välkommen att hälsa på!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
les October 7, 2009 Report Share October 7, 2009 Fasiken vad snygg! Får själv hem min bil i mitten av november så vintern blir lång här med MEN vi som bor i norr kan ju trösta oss med skotern Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rullebull October 7, 2009 Author Report Share October 7, 2009 vad har du köpt för skoj! tyvärr är skoteräventyret slut för min del p.g.a en arbetsplats olycka! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm October 7, 2009 Report Share October 7, 2009 tyvärr blir det inga svarta fälgar! det blir nog alcoa forged wheels ( super snake wheels) och du jonas är välkommen att hälsa på!! Ja ringer när de vankas IKEA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
les October 8, 2009 Report Share October 8, 2009 Ok, tråkigt då skoter kan vara himla kul medans man väntar på sommaren. Blev en 2003 cobra, lätt vässad Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas-cmc 1562 October 20, 2009 Report Share October 20, 2009 Grattis till en grym bil!Ser att du har Steedas cold air intake.Vet du om det är en tune installerad i bilen? Detta är ett måste, annars riskerar du motorskador. Glöm inte heller att bara tanka 98 oktan eller V-power. Slå en signal om du är intresserad av att köpa Steeda pulley till kompressorn!Har både det + extra remspännare (100% tvunget) på lager! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasaxel October 20, 2009 Report Share October 20, 2009 Grym bil Riktigt cool färg!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde October 20, 2009 Report Share October 20, 2009 Jag får nästan ståsn*pp, eller jag får de En dag ska jag oxå ha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts