Jump to content

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Recommended Posts

Läste att ett helt tåg var förstört pga fotbollen. Tycker det ska vara totalt publikfria matcher eller ett totalt förbud mot fotbollen som sport. Varför ska vi betala allt som förstörs?

Värst på på söder och hejar på Aik. Vart är världen på väg.

Förresten så bryr jag mig inte. Hålla på att slåss om en skinnbit. Tycker lika illa om moderat bandy. Tacka vet jag. Alltyp av racing med motorer.

Det är något det.

Berra

Värst på på söder och hejar på Aik. Vart är världen på väg.

Förresten så bryr jag mig inte. Hålla på att slåss om en skinnbit. Tycker lika illa om moderat bandy. Tacka vet jag. Alltyp av racing med motorer.

Det är något det.

Berra

Jo du Berra,jag är uppvuxen i Hässelby,bodde granne med Hasse Backe på Strandliden,kan man bli annat än AIK:are då?

Flytta till söder efter lumpen,kan ju inte byta lag,eller hur?

(Och det går att ha fler intressen....)

Och det är lite roligt att det inte är några göteborgare som hånar.... ;)

Nu blev jag nyfiken på dig. Vilken årgång är det på dig. Jag är själv uppvuxen i Vällingby/ Råcksta. Så man blir lite nyfiken som sagt.

Berra

Ledsen Berra,jag har redan en sambo av det motsatta könet... :lol:

Född -60,flytta till Villastan -74....(farsan fick lönelyft).

Jag har me den fru. Så det är lungt. Tänkte om vi kanske kände varandra eller hade gemensamma bekanta. För vi är samma årgång. Misstänker att du känner ligisten Hasslund då.

Berra

Gick i samma klass som Tommy.

Är det bara jag eller tycker någon annan att det är konstigt att det i princip bara finns fotbollshuliganer, hur ofta är det man hör att hockeyhuliganer förstör städer? :?

Vissst är det märkligt? Det finns inga bandy, bowling, vattenpolo eller F1 -huliganer heller (mig veterligen).

• 3 weeks later...
Vissst är det märkligt? Det finns inga bandy, bowling, vattenpolo eller F1 -huliganer heller (mig veterligen).

Inte Speedway heller, och då är det en av de tre största publiksporterna i Sverige.

LEJONEN GISLAVED SVENSKA MÄSTARE 2 ÅR I RAD :D

Är det bara jag eller tycker någon annan att det är konstigt att det i princip bara finns fotbollshuliganer, hur ofta är det man hör att hockeyhuliganer förstör städer? :?

Sen är det ju aldrig kalabalik på t.ex. Göteborg City Arena efter ett STCC race heller... Folk bara går ut i lugn å ro :)

Och Björklöven spöade Malmö hemma med 4-3, efter att ha legat under med

0-3 efter första? Detta blir kul! :P:P Hockey alltså!

pools

Har sett alla matcher hittills bra fördriv innan Musse säsongen

Ja, hockey är kul, fast inte lika kul som F1! Och Linköping gör ett otroligt bra

jobb, det var ju inte så länge sen ni kom in i elitserien. 2000 tror jag, sen har

det ju bara gått bättre och bättre. Skillnad är det för Löven, harvar nere i

botten på Allsvenskan. Fy tusan, dom som blev svenska mästare 87. Fast

det är ju rätt länge sen. Så nu får man hålla på ärkerivalen Skellefteå. Ligger

tvåa i serien, och har just spelat mot HV 71. HV fick ju stryk av Timrå senast,

så antingen underskattade dom Timrå, eller så är dom i en svacka. Fast nu

vann dom ju mot Skellefteå efter förlängning. Men SAIK tog en p. :lol:

Ha're,

pools

Guest my little pony

Lite svar o om Umeå till pools....angående björkarnas stad.....

Själv är man mas.....håller på Leksand.......det blir väl som Björklöven me dom....svårt att komma tillbaka fast vi är ett omtyckt lag i hela sverige.....Jag kommer ihåg när jag låg i lumpen i Umeå I20 1973-1974 då var jag o tittade på Björklöven nästan på varje av deras hemma match då....men jag kommer inte ihåg om de låg i högsta serien då? eller var det då det var en södra o en norra serie? nån som vet? när började elitserien? Jag var även hem till dina hemtrakter till vindeln o fiskade då....finns det nån fisk i vindelälven? O gud va man trampade runt Umeå på knarren....till alla dess orter som slutar på -fors o -träsk o även skidade på lumpens fina träskidor.....det är väl tur att man bara kommer ihåg det roliga där uppe hos Er som Dragonen o Universum.....

De va lite info.....om det livet för mig däruppe....

hare så bra....MVH "my little pony"