Jump to content

Recommended Posts

Snart dax att ta bort GT emblemen ;) Grymt bygge. Har en svart gt och är sugen på ett liknande projekt, får man fråga vart slutsumman blev ungefär?

Beroende på om du skall göra som mig att byta motor osv så blir det pengar.Vill du ha det yttre så blir det en skapligt slant där oxå .jag saknar Fortfarande några yttre detaljer oxå(Bakre sidoscoop bakom dörrar,kolfiber sidokjolar,kolfiber frontläpp,scoop för bakre fönster.Ring gärna om du har frågor vad det kostade o bygga en supersnake clone då jag ogillar att prata pengar på nätet.

Telefon nummer:0708-883883

• Svar 262
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Här Kommer bild på kärran i solljuset.

732201070908P0e06.jpg

Kul att folk kommer fram o kikar vad det är för bil :D

Många blickar blir det tom en som filmade mig påväg till mustang träffen i stinsen sist.

Guest my little pony

HIPP HIPP HURRA.......du fyller ju 26 år idag.......

Ska smaka bra med tårta på stinsen nästa tisdag.....

HA EN BRA DAG.....Mvh "my litttle pony"

Nästa vinters projekt:

Kolfiber kåpor till backspeglar

Kolfiber sidokjolar

Kolfiber frontläpp

Fönster scoop

Scoop bakom dörr

Stripning skall lackas

Letandet efter en 5,4 liters maskin från en 2008 GT-500+ mycket mera

Sådär då sitter huv gallrena på plats.Hade dock inte med mig kameran så har inga bilder på detta.Men lovar att det kommer nya bilder på detta.

Ni som är på Stinsen får se detta imorgon!

• 4 weeks later...
BJÖÖÖÖRN!!!!! KOM HIT MED FÄLGARNA OCH HUVEN!!!!! GRATTIS TILL ETT KANON FINT BYGGE! BRA JOBBAT!!! MVH RULLE ;)8)

Haha .Tackar tackar Rulle.Blir mer godis framåt vintern 8) Många som verkar vilja ha dessa fälgar och huv,Hur som helst kul att ni gillar bilen allihop :D

• 2 weeks later...

Fan man sitter o kliar sig i huvudet vad man skall köpa till bilen denna gång.Är så sjukt mycket men kan bara ta några delar då o då.Motorbytet blir det vänta tills nästa vinter(Alltså ej denna)men sedan köper jag en maskin kan jag lova.Nu får det bli mycket med väghållning o dom sista kosmetiska grejjerna.kanske front läppen i kolfiber?eller Sidoscoopen+Einbach swaybars??vad tycker ni jag skall beställa denna gång?