Charliee January 31, 2010 Report January 31, 2010 Jag byggde en bar i sommras, för vi hade lite plats över. Tänkte redan innan att jag endast ville ha svart och vitt.Jag tyckte den blev ganska bra med tanke på att jag endast gjort en smörkniv innan detta projekt.Men den stora vita fronten kändes lite tom.. något saknades.Så med stor hjälp från min sambo, som till skillnad från mig faktiskt kan hålla i en pensel, blev nu baren äntligen klar!bar1.JPG[/attachment:2q9fshh9]bar2.JPG[/attachment:2q9fshh9]bar4.JPG[/attachment:2q9fshh9]//Calle Citera
Slycke Johan January 31, 2010 Report January 31, 2010 Hmm ett barhäng där skulle inte sitta fel, vad bjuds det på ? Citera
pools January 31, 2010 Report January 31, 2010 Ser mer ut som ett kontorsskrivbord, med kaffemugg,pennmuggar, pennor, block, pennvässare, och annanskit. (jag är bara så avundsjuk) Mvh.pools Citera
Charliee January 31, 2010 Author Report January 31, 2010 Hmm ett barhäng där skulle inte sitta fel, vad bjuds det på ? Får jag välja blir det öl, annars så rymmer kylen som är under barenen hel del godis Citera
Charliee January 31, 2010 Author Report January 31, 2010 Ser mer ut som ett kontorsskrivbord, med kaffemugg,pennmuggar, pennor, block, pennvässare, och annanskit. (jag är bara så avundsjuk) Mvh.poolsJa just idag satt min sambo där och var kreaktiv, och samtidigt kunde se miggöra bort mig i diverse wii spel. Men så sent som i förrgår var det fullt med öl/vinglasoch massa höga stolar runt. //Calle Citera
pools January 31, 2010 Report January 31, 2010 Ja, jag tänkte väl... Ser kanon ut! Grattis! Mvh.pools Citera
grufman February 1, 2010 Report February 1, 2010 men du... det är något som saknas!!"Vars e bruudarna?" ;-) Citera
Schröder February 1, 2010 Report February 1, 2010 Stiligt Inte dumt att sitta där med en kall Norrlands och mysa uti vinterkylan Citera
fast66 February 2, 2010 Report February 2, 2010 Snyggt jobb!Hur gjorde ni för att "få dit" bilden (målade...ha ha ha) jag menar skissade hon först eller projicerade ni bilden på ngt sätt, eller hur gjorde ni? Citera
Janne Holm CMC1740 February 2, 2010 Report February 2, 2010 Måste passa på och visa en tavla en kompis målade åt mig Citera
Lassemålare CMC 2071 February 2, 2010 Report February 2, 2010 En super bar helt enkelt. MVH Lasse. Citera
Charliee February 3, 2010 Author Report February 3, 2010 Snyggt jobb!Hur gjorde ni för att "få dit" bilden (målade...ha ha ha) jag menar skissade hon först eller projicerade ni bilden på ngt sätt, eller hur gjorde ni?Jag tog en bild jag hittade på en -05 mustang framifrån, och gjorde den svartvit i datornsen skrev jag ut den och då gjorde min sambo om den för hand så den skulle se bättre ut, hon togbort många detaljer från den.. t.ex grillen som blev helsvart istället för rutnät.Hon ritade av den på frihand på ett overhead papper, så det gick att förstora den på baren. Citera
fast66 February 3, 2010 Report February 3, 2010 OK, ni projicerade upp bilden mha en projektor eller annat bakgrundsljus. Har funderat på att göra ngt liknande på insidan av mina garageportar.tack! Citera
Charliee February 3, 2010 Author Report February 3, 2010 OK, ni projicerade upp bilden mha en projektor eller annat bakgrundsljus. Har funderat på att göra ngt liknande på insidan av mina garageportar.tack!ja vi använde en overhead apparat. vill man lyxa till det lite kan man skära ut hål för lycktorna och sätta in passande lampor istället Citera
Recommended Posts