Jump to content

Mustang-baren


Charliee

Recommended Posts

Jag byggde en bar i sommras, för vi hade lite plats över. Tänkte redan innan att jag endast ville ha svart och vitt.

Jag tyckte den blev ganska bra med tanke på att jag endast gjort en smörkniv innan detta projekt.

Men den stora vita fronten kändes lite tom.. något saknades.

Så med stor hjälp från min sambo, som till skillnad från mig faktiskt kan hålla i en pensel, blev nu baren äntligen klar!

post-20-144839112667_thumb.jpgbar1.JPG[/attachment:2q9fshh9]

post-20-144839108627_thumb.jpgbar2.JPG[/attachment:2q9fshh9]

bar4.JPG[/attachment:2q9fshh9]

//Calle

Link to comment
Share on other sites

Ser mer ut som ett kontorsskrivbord, med kaffemugg,

pennmuggar, pennor, block, pennvässare, och annan

skit. :sick:

(jag är bara så avundsjuk) :oops::wave:

Mvh.

pools

Ja just idag satt min sambo där och var kreaktiv, och samtidigt kunde se mig

göra bort mig i diverse wii spel. Men så sent som i förrgår var det fullt med öl/vinglas

och massa höga stolar runt. :crazy:

//Calle

Link to comment
Share on other sites

Snyggt jobb!

Hur gjorde ni för att "få dit" bilden (målade...ha ha ha) jag menar skissade hon först eller projicerade ni bilden på ngt sätt, eller hur gjorde ni?

Jag tog en bild jag hittade på en -05 mustang framifrån, och gjorde den svartvit i datorn

sen skrev jag ut den och då gjorde min sambo om den för hand så den skulle se bättre ut, hon tog

bort många detaljer från den.. t.ex grillen som blev helsvart istället för rutnät.

Hon ritade av den på frihand på ett overhead papper, så det gick att förstora den på baren.

Link to comment
Share on other sites

OK, ni projicerade upp bilden mha en projektor eller annat bakgrundsljus. Har funderat på att göra ngt liknande på insidan av mina garageportar.

tack!

ja vi använde en overhead apparat.

vill man lyxa till det lite kan man skära ut hål för lycktorna och sätta in passande lampor istället 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...