Peter CMC1869 March 19, 2010 Report March 19, 2010 Nu har herrarna på pontiac forumet kommit igång och röstat och petat ner Mustang som den ultimata muskelbilen. Så kan vi inte ha det Rösta! http://www.scandinavianmusclecars.comKul att boken snart är klar. Citera
Daniel Linde March 19, 2010 Report March 19, 2010 Fyfarao, det går ju inte för sig.Jag lägger en liten länk på första sidan på hemsidan Citera
Bobbe cmc 2103 March 20, 2010 Report March 20, 2010 röstat nu är Mustang på topp igen Samma här! Citera
jannes_z-28 March 21, 2010 Report March 21, 2010 Jag hoppas att ni blir lika flitiga på att köpa boken. Janne Suhr Citera
awikst March 22, 2010 Report March 22, 2010 Absolut Janne!Klart att jag och som jag tror de flesta med mig "bara skall ha"boken!Här i Mustangklubben är vi nämligen både snälla och generösa.Dvs. -Vi inte ler i mjugg eller elakt när vi ser ryggen, på skruvande mopar eller gm stackare.Vi kör bara förbi med en skönt mullrande FORD V8 framför vindrutan...-NU HAR JAG NOG KAXAT MIG FÄRDIGT FÖR IDAG Skämt åsido....-Tack till dig och de personer som har varit inblandade i vad som måste ha varit ett "jätteprojekt".MVH.Anders Wikström Citera
Peter CMC1869 March 22, 2010 Author Report March 22, 2010 Janne,Är inte detta årets julklapp? Hela min släkt ska få en När dimper den ner hos mig? Citera
Recommended Posts