JanneJ September 1, 2010 Report September 1, 2010 Min resistorplatta till kupefläkten är trasig, funkar bara på högsta hastighet. Förmodligen är något avbrunnet. Tyvärr var det den första detaljen som fordfabriken började med när bilen skulle byggas på bandet, allt är monterat omkring denna lilla detalj. Ni som vet var den sitter kanske har något tips, är jag tvungen att plocka av överdelen på instrumentpanelen? Jag kan tänka mig att det är ungefär som att operera hemorröjder via örat..Ni som inte vet var den sitter är ursäktade, den finns men syns inte, må er fläkt aldrig krångla, lägg till det i aftonbönen.Här är den lilla elakingen:C2OA-18591-A.jpg[/attachment:oou7uj4n] Citera
Andrew September 1, 2010 Report September 1, 2010 Hej du inte bryta ihop den e enkel öppna hanskfacket ta bor wiren som är stopp till hanskfacket, vips så kan du fälla luckan mera och där bakom sitter den Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 1, 2010 Report September 1, 2010 Hej Janne.Jag kan bara göra dig lite förväntansfull, tror bara du behöverta bort handskfack, har själv för inte så länge sedan grottatdär Citera
JanneJ September 1, 2010 Author Report September 1, 2010 Sorry men min bil är inte som andra... den var originalbestyckad med AC och jag misstänker att det är därför den sitter i värmepaketet ovanför fläkten på förarsidan. Om man kryper in på förarsidans fotutrymme med huvudet vridet så att bromspedalen är halvvägs in i munnen kan man se den lååångt uppe under panelen.Kom på att jag inte har mätt resistansen och spänningarna och bara har förutsatt att resistorn är trasig. Kanske ska mäta först och hoppas på ett mirakel Citera
Gurra September 1, 2010 Report September 1, 2010 Men den var på nåt vis söt den lille rackaren,ser så oskyldig ut på bilden där den ligger som en skalbagge på rygg Citera
JanneJ September 1, 2010 Author Report September 1, 2010 Men den var på nåt vis söt den lille rackaren,ser så oskyldig ut på bilden där den ligger som en skalbagge på ryggJag anar någon form av Gremlin Kanske en sådan här i händerna på en passagerare skulle kunna vara en ersättning:solfjäder.jpg[/attachment:sgga5ka2] Citera
FastMagnus September 2, 2010 Report September 2, 2010 Vi har en bilmodell som är en heldags arbete att byta en sån. Men nu tar vi hålsågen och en gummi plutt, färdigt på en halvtimme Citera
Lassemålare CMC 2071 September 10, 2010 Report September 10, 2010 Är det en sådan liten rackare som gör att min fläkt ocksåbara går på högsta läget. ( en 94a) MVH Lasse. Citera
CMC 1061 Berra September 10, 2010 Report September 10, 2010 Det är inte helt omöjligt LasseBerra Citera
Lassemålare CMC 2071 September 11, 2010 Report September 11, 2010 Var kan en sådan liten rackare sitta på en 94a då kan manfråga sig, någon som vet kanske. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts