angry_buddha August 22, 2011 Report August 22, 2011 Jag satt igår kväll och kollade lite på ebay och hittade ett par säten som jag verkligen skulle vilja ha i min -69.Och priset var inte så farligt heller, men det var däremot frakten, den var 400% dyrare än själva sätena.Så det var ju bara att glömma direkt. Så jag undrar nu om någon möjligen sett dessa eller liknande nånstans i Sverige som man kan köpa. Eller har en bra ide på frakt så man kan ta hem från USA. Citera
mhdin August 22, 2011 Report August 22, 2011 Dom var snygga, har du lyssnat med dom som annonserar om att ta hem från Usa? Citera
angry_buddha August 23, 2011 Author Report August 23, 2011 Ja dom är riktigt snygga, ja jag har mailat dem, men ännu inte fått svar. Men det måste ju finnas nåt sätt att få hem för en vettig peng Citera
Per Berglund August 23, 2011 Report August 23, 2011 Snygga tills du nuddat dom och skitat ner dom. Eller är det skinn? Vinyl? Citera
bulan August 23, 2011 Report August 23, 2011 Hej!Du kan ju kolla med Målefors International. (www.arizonaclassic.com) och jämföra deras priser med Jetcarrier som Macke tipsade om. Det blir nog inte superbilligt men om det var den leverantör jag hittade på Ebay kostade stolar 190 + inrikes frakt 120 totalt ca Us$ 310 så jag skulle gissa på 450 dollar till sverige inklusive moms, tull och frakt = ca. 3000sek. Vi har använt dom ibland och det ibland några månader innan de är hemma eftersom prylarna delar plats i container med bilar som säljs till sverige men priserna brukar vara jättebra. Sarah har hand om försäljning av delar. Tel. nr. och mail adress finns på hemsidan.Mvh. MatsCMC 2089 Citera
fast66 August 24, 2011 Report August 24, 2011 Du kan också kolla med GT-shipping och kanske få hem stolarna i en bilcontainer som de skeppar. Har gjort det med en NOS tröskel som jag köpte på ebay...säljaren skickade till GT shippings depå och där packades den i container. GT finns i Hälsingborg så sen får man lösa frakten därifrån.. Citera
angry_buddha August 24, 2011 Author Report August 24, 2011 Snygga tills du nuddat dom och skitat ner dom. Eller är det skinn? Vinyl?Ja det är faktiskt skinn Jag tänkte på samma sak. Jättbra tips för övrigt, jag ska absolut kolla upp de olika alternativen. Citera
angry_buddha September 5, 2011 Author Report September 5, 2011 Nu är stolar beställda och får hjälp av en kille på forumet som hade plats över i en container Citera
angry_buddha September 6, 2011 Author Report September 6, 2011 De hade ingen riktig hemsida utan de sålde enbart via Ebay. De hette Top Bike Worldhttp://stores.ebay.com/Top-Bike-World Citera
pools September 7, 2011 Report September 7, 2011 Nu är stolar beställda och får hjälp av en kille på forumet som hade plats över i en container Återkom när du fått dom. Vi vill höra hur dom är! Dom var ju skitbilliga!Mvh.P-O Citera
angry_buddha September 9, 2011 Author Report September 9, 2011 Japp ska ske. Containern var schemalagd att komma till Sverige i mitten av november så till dess får ni hålla er till tåls Citera
mustangmania September 9, 2011 Report September 9, 2011 Johan, dina Stolar har levererats till min adress i USADe kommer att skickas till Sverige i container som planeratMvh Anders cmc 432_______________________________http://www.andrewshipping.sehttp://www.mustangdelar.se Citera
angry_buddha November 28, 2011 Author Report November 28, 2011 Nu har äntligen mina stolar kommit, riktigt fina var de också, vitt läder och svart mocka :-)Nu ska bara resten av bilen fixat innan de kan monteras. Citera
mhdin November 28, 2011 Report November 28, 2011 Verkar bra, passar dom direkt eller måste du byta skenor också?Vad blev totalpriset? Citera
angry_buddha December 2, 2011 Author Report December 2, 2011 Det passade rakt i , dock blev frakten dyrare än jag hade hoppats på.stolarna kostade ca 1500 kr men efter frakt, tull och moms så gick frakten till 3000kr.så stolarna blev lite dyrare, men de var det värt Citera
Recommended Posts