d.nilsson September 21, 2011 Report September 21, 2011 Linde, ska den stå där ute vid vattnet hela vintern? Citera
Daniel Linde September 21, 2011 Author Report September 21, 2011 Linde, ska den stå där ute vid vattnet hela vintern? Yep, den står vid kajen i Öregrund. Citera
Gtttggg September 22, 2011 Report September 22, 2011 Min bil är avställd sen i måndags och snart är det tjejens Mustang som står på tur. Citera
laxkungen October 13, 2011 Report October 13, 2011 Väl mött nästa vår när mussarna tas ut efter vintersömnen Citera
ThomasFB October 14, 2011 Report October 14, 2011 'Cuda avställd sept 15, M3, 635CSI avställs okt 15. Mussen hann aldrig ut säsongen 2011. Citera
ThomasFB October 14, 2011 Report October 14, 2011 vaddå, ställa av....?7 liter slagvolym och slask kan ge nya, intressanta körupplevelser... Citera
JanneJ October 14, 2011 Report October 14, 2011 7 liter slagvolym och slask kan ge nya, intressanta körupplevelser...Är du man eller mus? ;) Citera
Per Berglund October 14, 2011 Report October 14, 2011 Säger samma sak...Vilka fegisar. Jag letar dubbdäck och har luftar när jag har lustVarför vänta när livet ändå är så kort? Citera
bjope45 October 14, 2011 Report October 14, 2011 Just hemkommen från en 20mils tur på den uppländska slätten i underbart höstväder.Ställa av/in??Nej, nej slå på värmen!:-)/Björn Citera
pools October 14, 2011 Report October 14, 2011 Mussen har stått igaraget sen den 28:e. Augusti alltså. Har varit skitväder sen dess.Regnat nästan varje dag. Och på helgerna: REGN, REGN, och regn igen.Och nu har jag börjat plocka sönder inredningen. Ska fixa lite här och där. Monterael-hissar, farthållare, byta cab, konvertera från manuell till "power-cab", och en delannat. Så, jag antar att jag har "ställt av" nu.F-n, jag längtar faktiskt till varenda kväll jag kan jobba i garaget. Det ska bli så kul.Mvh.P-O Citera
ThomasFB October 15, 2011 Report October 15, 2011 Är du man eller mus? ;)Förlåt, glömde att detta var ett Mustangforum där alla har väldigt mycket hår på bröstet. En 426cid räknas väl som startmotor i dessa kretsar? Citera
Daniel Linde October 15, 2011 Author Report October 15, 2011 Förlåt, glömde att detta var ett Mustangforum där alla har väldigt mycket hår på bröstet. En 426cid räknas väl som startmotor i dessa kretsar? haha vad har då jag? Skäggtrimmer Citera
ThomasFB October 15, 2011 Report October 15, 2011 haha vad har då jag? Skäggtrimmer Badabing-badabom, där satt den Citera
laxkungen October 16, 2011 Report October 16, 2011 Mussen har stått igaraget sen den 28:e. Augusti alltså. Har varit skitväder sen dess.Regnat nästan varje dag. Och på helgerna: REGN, REGN, och regn igen.Och nu har jag börjat plocka sönder inredningen. Ska fixa lite här och där. Monterael-hissar, farthållare, byta cab, konvertera från manuell till "power-cab", och en delannat. Så, jag antar att jag har "ställt av" nu.F-n, jag längtar faktiskt till varenda kväll jag kan jobba i garaget. Det ska bli så kul.Mvh.P-OBlir kul att se resultatet till våren. Citera
pools October 16, 2011 Report October 16, 2011 Blir kul att se resultatet till våren.Jää, mään! Citera
Guest my little pony October 16, 2011 Report October 16, 2011 Jag kör vidare....det är ju cruising på stan i STHLM sista fredagen i oktober med .....självklart bara det är fin väder....ju längre man kör desto kortare blir vintern......till våren....för det ställs ju på 1 april igen.....MVh 2my little pony" Citera
Alabama Grill October 21, 2011 Report October 21, 2011 Kanske nu till helgen? Verkar förresten som det blir fint väder, då jag det senare.... Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 11, 2011 Report November 11, 2011 Ställa av ,aldrig, var ute och gasade idag, ställa av det gjorde man väll förr, nu gasar man när det går bara det är tort o fint, hästar skall röra på sig både invändigt och utvändigt. Citera
pools December 10, 2011 Report December 10, 2011 Ställa av ,aldrig, var ute och gasade idag, ställa av det gjorde man väll förr, nu gasar man när det går bara det är tort o fint, hästar skall röra på sig både invändigt och utvändigt.Ja, ni är ena lyckliga dj-vlar! Ni som inte har det där dj-vla vita skiten som kommer uppifrån.Vi har ju faktiskt haft en bra förvinter, ingen snö, och bara plusgrader. Tills i går. Då brakadeh-vetet löst. Det har säkert snöat 40 cm sen i fredags. Har inte återhämtat mej än från allf-rbannade snöskottning. Är helt slut i kroppen. F-n, gubben börjar bli gammal. Och då skaman inte behöva skotta så djäkla mycket. (går det bra om man svär här på forumet, förresten?)Jag försökte ta nåra bilder, men det går inte, det snöar för mycket, blir bara vita streck överbilderna. Gör ett nytt försök i morron.Jag HATAR vintern! Varför bor man här egentligen?Mvh.P-O Citera
Recommended Posts