Åsa Wallenrud February 22, 2012 Report February 22, 2012 Hej!Jag äger ingen Mustang, äger faktiskt inte ens en bil. Men min drömbil är en Mustang Fastback från -65 och en vacker dag ska den drömmen besannas. Först på tur står en tatuering där loggan är en central del. Åker gärna med på en tur om du har en Fastback och finns i Sthlm.Jag skriver bland annat på bloggen www.lillagumman.se om teknik och fordon.Åsa Citera
mats g johansson February 25, 2012 Report February 25, 2012 Välkommen till forumet! Absolut inget krav att äga en Mustang. Skulle du ha vägarna förbi Skåne kan jag bjuda på en provtur i en -66 fastback som är näst intill identisk med en -65a. MvhMats Citera
pools February 25, 2012 Report February 25, 2012 Hej!Jag äger ingen Mustang, äger faktiskt inte ens en bil. Men min drömbil är en Mustang Fastback från -65 och en vacker dag ska den drömmen besannas. Först på tur står en tatuering där loggan är en central del. Åker gärna med på en tur om du har en Fastback och finns i Sthlm.Jag skriver bland annat på bloggen www.lillagumman.se om teknik och fordon.ÅsaVälkommen säger jag också! Vi behöver fler tjejjer i klubben! Vi har faktiskt rätt många tjejjer i vår region Västerbotten,men i landet är det inte så många. Ta gärna kontakt med Alexandra i Sally-klubben, hon kommeratt bli överförtjust över ditt intresse. Det är ju jag också förstås, men om du vill träffa andratjejjer i klubben, så är hon rätt kontakt. Och som sagt, ägande är inte ett krav, men intresse är!(Och om du kan, försök att få följa med någon ifrån Stockholmstrakten upp till träffen i Arjeplog.Då kommer du att se vilken UNDERBAR klubb vi är!)Mvh.P-O Citera
Åsa Wallenrud February 27, 2012 Author Report February 27, 2012 Men åh vad härliga ni är. Jag vill väldigt gärna hänga med på en massa olika saker. Ska kolla upp när ni har träffar och hoppas på att få följa med. Snart har jag en Mustang på armen också!! Citera
killian March 9, 2012 Report March 9, 2012 Välkommen Åsa.Kul med mer tjejer i klubben, är du neråt Blekinge någon gång så får du gärna provköra min -66:a. Citera
Åsa Wallenrud March 9, 2012 Author Report March 9, 2012 Hahahaha!! Har laldrig i mitt liv varit i Blekinge. Men vem vet.. Citera
fast66 March 9, 2012 Report March 9, 2012 Funderade du ngt på den där Turqoisa fastbacken som jag skickade bilder på? Den är ju iaf i närheten. Citera
Åsa Wallenrud March 9, 2012 Author Report March 9, 2012 Jag funderar på båda faktiskt. Trots att jag nekade den vita först. Jag vill gärna titta på och testa några innan jag bestämmer mig och jag vill nog ändå inte avfärda någon i detta skede. Jag älskade den turkosa färgen btw.. som min syster hatade :-) Var fanns de sa du?ÅsaFunderade du ngt på den där Turqoisa fastbacken som jag skickade bilder på? Den är ju iaf i närheten. Citera
Norwall March 10, 2012 Report March 10, 2012 Välkommen till klubben och lycka till med ditt sökande! Citera
NackaBosse March 10, 2012 Report March 10, 2012 Kul att du blivit medlem! Det börjar dyka upp en del mustanger på blocket nu. De flesta tyvärr till rena fantasipriser. Bl. a. ett vrak utan motor för 90.000 kr. Man tar sig för pannan......... Citera
Åsa Wallenrud March 16, 2012 Author Report March 16, 2012 Hahahahaa.. Ska försöka göra ett bra köp!Kul att du blivit medlem! Det börjar dyka upp en del mustanger på blocket nu. De flesta tyvärr till rena fantasipriser. Bl. a. ett vrak utan motor för 90.000 kr. Man tar sig för pannan......... Citera
Åsa Wallenrud March 16, 2012 Author Report March 16, 2012 Tack snälla!Välkommen till klubben och lycka till med ditt sökande! Citera
BUSET March 28, 2012 Report March 28, 2012 vilken helskön tjej välkommen och lycka till med testandet av diverse produkter (och mustanger)mvh bosse Citera
Åsa Wallenrud March 30, 2012 Author Report March 30, 2012 vilken helskön tjej välkommen och lycka till med testandet av diverse produkter (och mustanger)mvh bosseTackar! Jag äger ju en Mustang nu i alla fall så det känns bra! Citera
killian March 30, 2012 Report March 30, 2012 Grattis till bilköpet Åsa, den ser riktigt bra ut. Citera
Recommended Posts